رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر خبر داد

اسلامشهر میزبان جشنواره فیلم فجر می‌شود

اسلامشهر (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر از اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای اولین بار در سینما فجر منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۷۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اسلامشهر میزبان جشنواره فیلم فجر می‌شود

وحید مهدی پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد : با ارائه درخواست به معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و پیگیری‌های این معاونت و همکاری فرمانداری و شهرداری اسلامشهر و موافقت سازمان سینمایی ، موفق به دریافت مجوز اکران سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار در سینما فجر اسلامشهر شدیم.

او در ادامه افزود : جشنواره فیلم فجر مهمترین رویداد سینمایی ایران است که از سال ١٣٦١ تا کنون در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران برگزار می‌گرددو سی و شش دوره از این جشنواره برگزار شده‌ و امسال اسلامشهر برای اولین بار میزبان سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شده است.

مهدی پور خاطر نشان کرد : سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از دهم تا بیست و دوم بهمن ماه سالجاری همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت رسمی جشنواره و تهیه بلیط ، از فیلم های مورد علاقه خود در جشنواره دیدن نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار