روزشمار هفته شوراهای آموزش و پرورش اعلام شد

یزد (پانا) - رییس اداره مشارکتها و مدارس غیردولتی آموزش و پرورش استان یزد در هفته شوراهای آموزش و پرورش، روز شمار این هفته که از ۲۴ دی آغاز می‌شود و تا ۳۰ دی ادامه می یابد، اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۸۶۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
روزشمار هفته شوراهای آموزش و پرورش اعلام شد

" عبدالحمید صابری" اظهار داشت: در این هفته سعی می شود توسط فرمانداران و با حضور اعضای شوراهای استان و مناطق و نواحی درجمع دانش آموزان به تشریح قوانین مربوط به شورای آموزش و پرورش پرداخته شود.

گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در استان یزد با حضور استاندار و " عبد الرسول عمادی " سرپرست معاون آموزش متوسطه وزارت و فرمانداران و بخشداران شهرستانها در استانداری یزد برگزارشد.

وی افزود: قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش منطقه ای در8 ماده و 4 تبصره در بهمن ماه 1348 به تصویب رسید و این قانون مشتمل بر 22 ماده و 21 تبصره در 26 دیماه 1372 به تصویب مجلس شورای اسلامی و در 29 دیماه 1372 به تایید شورای نگهبان رسیده است.

صابری تصریح کرد: اولین نشست شورای آموزش و پرورش در استان یزد 10 خرداد 1374 تشکیل شد و تاکنون در استان 264 جلسه شورای آموزش و پرورش که ریاست آن بر عهده استاندار و بالطبع در شهرستان ها به ریاست فرماندار و سایر اعضاء تشکیل می شود.

رییس اداره مشارکتها و مدارس غیردولتی آموزش و پرورش استان یزد خاطر نشان کرد ک شورای آموزش و پرورش استان یزد در سال جاری تاکنون 10 جلسه و با تصویب 50 مصوبه که اکثر آنها اجرایی گردیده یا در حال اجرا است تشکیل شده و مسئول پیگیری این مصوبات برعهده دبیرخانه شورای آموزش و پرورش استان ودر شهرستان ها نیز رابطین شورا بر عهده دارند.

صابری در ادامه روز شمار هفته گرامیداشت شورای های آموزش و پرورش را به شرح ذیل اعلام کرد:

دوشنبه ۲۴دی‌ماه: روز "شورای آموزش‌وپرورش، سند تحول، تعالی تعلیم و تربیت"

سه‌شنبه ۲۵دی‌ماه: روز "شورای آموزش‌وپرورش، مشارکت‌های مردمی، نظارت همگانی"

چهارشنبه ۲۶دی‌ماه: روز "شورای آموزش‌وپرورش، رسانه، ترویج فرهنگ مشارکت"

پنج‌شنبه ۲۷دی‌ماه: روز "شورای آموزش‌وپرورش، سمن‌ها و نهادها، بسط عدالت آموزشی"

جمعه ۲۸دی‌ماه: روز "شورای آموزش‌وپرورش، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی"

شنبه ۲۹دی‌ماه: روز "شورای آموزش‌وپرورش، تمرکززدایی، آموزش‌وپرورش پویا "

یکشنبه ۳۰دی‌ماه: روز " شورای آموزش‌وپرورش، جذب نخبگان، توسعه پایدار"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار