تاکید براهمیت حضورروحانیون خواهرو برادردرمدارس شهرتهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بر اهمیت حضور روحانیون خواهر و برادر در مدارس شهر تهران تأکید کردند و اجرای طرح ارتقاء سطح اخلاق بین دانش آموزان را از طرحهای مهم آموزش و پرورش شهر تهران برشمرد و بیان داشت در اجرای این طرح به حضور تمامی روحانیون عزیز در مدرسه نیاز می باشد.

کد مطلب: ۸۸۶۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید براهمیت حضورروحانیون خواهرو برادردرمدارس شهرتهران

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی اهمیت همکاری مشترک مدارس و حوزه های علمیه استان تهران در تقویت معدل مدارس و استحکام اندیشه های دینی دانش آموزان و ارائه مشاوره های مذهبی به دانش آموزان و برگزاری اقامه نمازهای جماعات مدارس و پاسخ به شبهات دینی و مذهبی دانش آموزان و کمک به روند تربیتی و فرهنگی مدیران، مربیان و فرهنگیان عزیز را برشمردند.

در ادامه فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بر اهمیت حضور روحانیون خواهر و برادر در مدارس شهر تهران تأکید کردند و اجرای طرح ارتقاء سطح اخلاق بین دانش آموزان را از طرحهای مهم آموزش و پرورش شهر تهران برشمرد و بیان داشت در اجرای این طرح به حضور تمامی روحانیون عزیز در مدرسه نیاز می باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: در انتهای جلسه تعدادی از مدیران، معاونین پرورشی و روحانیون طرح امین به بیان خاطرات و اثرات مطلوب این طرح در مدرسه پرداختند. و به تعدادی از مدیران، معاونین پرورشی و روحانیون طرح امین لوح تقدیر و هدایایی اهداء گردید.

شایان ذکر است: در این مراسم باشکوه حاجیان زاده مشاور عالی وزیر و رئیس دفتر کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش و حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور به ایراد سخنرانی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار