واعظی: اعتبار دور دوم سفر رییس جمهوری به گلستان افزایش یافته است

تهران (پانا) - رییس دفتر رییس جمهوری گفت که اعتبار سفر رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان گلستان بیشتر از دور اول سفر در سال 93 است.

کد مطلب: ۸۸۵۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
واعظی: اعتبار دور دوم سفر رییس جمهوری به گلستان افزایش یافته است

به گزارش ایرنا، محمود واعظی عصر یکشنبه در آستانه دومین دور سفر استانی رییس جمهوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان افزود: اعتبار سفر اول دولت در سال 93 به این خطه شمال کشور حدود 6 هزار و 600 میلیارد ریال بود ولی اعتبار دور دوم بسیار بیشتر است.
وی اضافه کرد: بر اساس مستندات، بیشتر پروژه های مصوب سفر اول رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان گلستان اجرایی شده و آن دسته باقیمانده با 20 درصد اعتبار متمم و مازاد عملیاتی و پایان خواهد یافت.
واعظی تصریح کرد: اعتبار سفر رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید جدای از بودجه ای است که به دستگاهها و سازمان های دولتی بطور سنواتی پرداخت می شود.
رییس دفتر رییس جمهوری در این نشست همدلی و اتحاد در استان گلستان به خصوص حمایت معنوی نماینده ولی فقیه در استان را عامل اصلی موفقیت ها و به ثمر رسیدن پروژه های مصوب دور اول سفر بیان کرد.
واعظی خاطرنشان کرد: حمایت معنوی امام جمعه گرگان باعث شده تا استان گلستان مشکل چندانی نداشته باشد و در آرامش روند توسعه ای خود را پیش ببرد و هر جایی که آرامش و وحدت حاکم باشد دولت نیز به خوبی می تواند به وظیفه خود عمل کند.
وی یادآور شد: پیش از دور دوم سفر رییس جمهوری به استان گلستان تمام نیازمندی های منطقه بر اساس اولویت ها شناسایی شده تا با کمک دولت در حد انتظار تامین و برآورده شود.
در این دیدار نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان نیز با ابراز خوشحالی و استقبال از دور دوم سفر رییس جمهوری به این استان ابراز امیدواری کرد تا سفر دکتر روحانی و دولتمردان خیر و برکت و توسعه را برای منطقه به ارمغان آورد.
سید کاظم نورمفیدی گفت: مسوولان برای مصوبات سفر رییس جمهوری زحمات زیادی کشیدند و مردم استان گلستان نیز چشم انتظار سفر هستند.
سید مناف هاشمی استاندار گلستان هم گفت: مصوبات دور اول سفر دولت به استان توانست زمینه رشد و توسعه منطقه را فراهم کند و امیدواریم تا اعتبار دور دوم هم جهش مناسبی را ایجاد کند.
دور اول سفر رییس جمهوری به استان گلستان آذرماه سال 93 انجام شد و دومین مورد فردا 24 دی 97 انجام خواهد شد.
دکتر روحانی سفرهای دیگری هم در چارچوب های مرتبط به استان گلستان داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار