موسسه پویش مهربانی کلنگ مدرسه سه کلاسه‌ی حجت شهرستان هیرمند را به زمین زد

زاهدان( پانا )_ فرماندار شهرستان هیرمند در آیین کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه حجت که توسط موسسه پویش مهربانی صورت پذیرفت، اظهار امیدواری کرد نگاه ارزشمند اشخاص مختلف در سطوح مدیریتی بالا و توجه ویژه آنان به مناطق محروم خصوصا منطقه‌ی سیستان باعث خوشحالی است زیرا این امر مردم و دانش آموزان را به آینده‌ای روشن، امیدوار تر می کند.

کد مطلب: ۸۸۵۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
موسسه پویش مهربانی کلنگ مدرسه سه کلاسه‌ی حجت شهرستان هیرمند را  به زمین زد

محمدعلی پیری در این مراسم گفت: نگاهی که مسئولین در سطوح مختلف کشوری به این منطقه دارند نگاهی است که می‌تواند مشکلات را حل کند لذا بضاعت آنها در حد کلان نمی باشد.

او ادامه داد: برای مردم این منطقه بسیار خوشحال کننده و با ارزش است که اشخاص مختلف در سطوح مدیریتی بالا توجه ویژه به مناطق محروم و همچنین منطقه سیستان دارند که همین امر مردم و دانش آموزان را به آینده‌ای روشن، امیدوار تر می کند.

فرماندار هیرمند عنوان داشت: بیست سال است که منطقه سیستان دچار تنش آبی شده و در سالهای اخیر این بحران به اوج خود رسیده است و اگر این روند ادامه پیدا کند زندگی برای مردم در این منطقه بسیار دشوار خواهد بود.

همچنین در این مراسم مدیرکل مالی اداری استانداری تهران گفت: ما افتخار می‌کنیم که در راه مدرسه سازی و کمک به مردم مناطق محروم بتوانیم قدمی برداریم چرا که همه دانش آموزانی که در این مدارس تحصیل می کنند آینده سازان این منطقه هستند و نقش بسزایی برای آینده کشور ایفا می کنند.

امیدی در پایان افزود: نسل امروز ما نسلی است که با کمی حمایت می تواند با گامهای بلند خود باعث توسعه همه جانبه کشور و ایجاد رونق اقتصادی برای جامعه بشود.

خبرنگار دانش آموز/ مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار