مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

رسیدن به اهداف بلند تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش با مدیریت هوشمندانه و جهادی صورت می‌پذیرد

زاهدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تاکید کرد برای رسیدن به اهداف بلند تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش امروز نیازمند مدیریت هوشمندانه و جهادی است.

کد مطلب: ۸۸۵۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رسیدن به اهداف بلند تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش با مدیریت هوشمندانه و جهادی صورت می‌پذیرد

علیرضانخعی در دومین روز گردهمایی روسای امور اداری و تشکیلات ادارات کل آموزش و پرورش کشور در چابهار اظهار کرد: مردمان غیور و مرزدار شیعه وسنی سیستان و بلوچستان با حفظ وحدت و در کنارهم، مهماندوست و مهمان نواز بوده و به وجود مهمان افتخار می کنند.

او ادامه داد: این استان آنگونه که شایسته مردمان آن است شناخته نشده که می‌طلبد در این راستا گام‌های موثرتر و با همتی همه جانبه برداشته شود.

نخعی عنوان داشت: استان سیستان و بلوچستان از نظر میزان درآمد سرانه خانوار در انتهای جدول است و از آنجایی که درآمد بر همه چیز اثرگذار است اما فقر، بیکاری و برخی آسیب‌های اجتماعی شرایط استان را تحت شعاع قرار داده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان را استانی بکر و دارای مردمانی مهربان و صبور دانست و بیان داشت: باید این استان بیشتر دیده شود و از جهات گوناگون مورد توجه قرار گیرد.

او با اشاره به سختی کار و حجم فعالیتهای حوزه امور اداری خاطرنشان کرد: تعدد و فراوانی امور مختلف در این حوزه کاملا مشهود است و رضایت از آنها از سوی مراجعین کمتر که بیانگر مظلومیت این حوزه است و این عدم رضایت بدلیل طبیعت قانون و نوع کار در این حوزه به شمار می رود.

نخعی ادامه داد: آموزش و پرورش امروز نیازمند مدیریت هوشمندانه و جهادی است تا سیستم به اهداف بلند تعلیم و تربیت برسد.

وی اظهار امیدواری کرد: با همت و تلاش همگانی و بهره گیری از ظرفیتهای پیدا و پنهان دستگاه تعلیم و تربیت، سیستم بتواند سبک بال تر مسیر خود را ادامه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار