180 شرکت داخلی و خارجی در نهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری شرکت می‌کنند

تهران (پانا) - نهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن (میدکس) که از 21 تا 24 دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، آوردگاه بیش از 180 شرکت داخلی و خارجی خواهد بود.

کد مطلب: ۸۸۴۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
180 شرکت داخلی و خارجی در نهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری شرکت می‌کنند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن؛ در این نمایشگاه 165 شرکت داخلی از جای جای کشورمان و 20 شرکت خارجی از کشورهای هلند،چین و ترکیه جدیدترین صنایع،تجهیزات ،تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض علاقمندان قرار می‌دهند.

در نهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن که تلفیقی از دانش، هنر و صنعت است، علاوه شرکت‌های خصوصی؛ برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و خصولتی هم توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف طراحی و مشاوره معماری و دکوراسیون داخلی و همچنین آخرین دستآوردها و تولیدات حوزه‌های نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی را ارائه خواهند کرد.

در این نمایشگاه همچنین انواع خانه پیش‌ساخته، نورپردازی و هوشمندسازی، تکنولوژی‌های نوین تاسیسات، مبلمان و تجهیزات مربوط به فضای باز، تجهیزات دکوراسیون داخلی، انواع پرده، کاغذ دیواری، پوشش‌های تزئینی، دیوارپوشی،لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، مبلمان ورزشی و تفریحی، انواع لوازم الکترونیکی شامل هوشمندسازی، سیستم‌های کنترل از راه دور، سیستم‌های ایمنی ساختمان، سیستم‌های پالایشی مواد و دیگر محصولات و طرح‌ها، به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن در فضائی بالغ بر 18هزار متر مربع و در پنج سالن B31 A-31 - 38- A 44 - 44 B و فضای باز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

معرفی توانمندی‌های داخلی درحوزه تولید محصولات و خدمات معماری و دکوراسیون ، آشنائی شرکت‌های ایرانی با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، معرفی آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌های نوین به ویژه در حوزه محصولات نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی، ایجاد فرصت‌های تجاری جدید، اشتغالزائی ، فراهم کردن زمینه تعامل بین دانشگاه و تولیدکنندگان و شناسایی پتانسیل خدمات صادراتی حوزه دکوراسیون کشور، مهمترین اهداف برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون است.

برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت معماری و دکوراسیون داخلی و گسترش ارتباط بین این دو یکی از مهمترین محورهای برپائی این نمایشگاه است و برای تحقق این هدف نیز چندین همایش و کارگاه علمی آموزشی از جمله کارگاه‌های مختلف آموزشی و فستیوال معماری با حضور استادان دانشگاه و فعالان این صنعت برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه به پایگاه اینترنتی www.NNI.irمراجعه و یا با شماره تلفن 88203020 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون از 21 تا 24 دی هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران، آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار