مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان :

بنا و خشت اولیه آموزش و مهارت در کودکان ، در دوره قبل از دبستان گذاشته می شود

کرمان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان در نشست مدیران سر قطب مراکز مستقل و ضمیمه پیش دبستانی این ناحیه گفت : بنا و خشت اولیه آموزش و مهارت در کودکان ، در دوره قبل از دبستان گذاشته می شود.

کد مطلب: ۸۸۳۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بنا و خشت اولیه آموزش و مهارت در کودکان ، در دوره قبل از دبستان گذاشته می شود

محمد کاظمی نژاد با اشاره به اهمیت و حساسیت آموزش های قبل از دبستان در رشد همه جانبه شخصیت کودکان و تاثیر این آموزش ها در کاهش میزان افت تحصیلی در سایر مقاطع تحصیلی گفت : باید با سازمان دهی مناسب آموزش های پیش دبستانی ، در کشف و بروز استعدادها و توانایی های کودکان تلاش نمائیم.

وی اظهار داشت : محیط آموزشی ، برخورد اولیه کارکنان ، پوشش مناسب ، آموزش های اولیه و فوق برنامه هایی که در مراکز پیش دبستانی اجرا می شوند به نوعی شخصیت اولیه کودکان را شکل خواهد داد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو با تاکید بر نقش و تاثیر آموزش های دوره پیش دبستانی در دستیابی به اهداف دوره دبستان گفت: به کار گیری و آموزش نیروهای متخصص و با رشته مرتبط ، مسیر رسیدن به این اهداف را تسهیل می کند.

کاظمی نژاد ، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی در مدارس و مراکز مستقل پیش دبستانی از همه مدیران و همکاران خواست : با جدیت و وسواس به مساله ایمنی و بهداشت در مدارس بپردازند .

سپس مرجان ابراهیمی معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش ناحیه دو کرمان در سخنانی اظهار داشت : برنامه آموزشی دوره پیش دبستانی ، نقشه فطرت پروری است که می تواند تربیت اجتماعی و رشد خلاقیت را در نوآموزان میسر سازد .

وی گفت : کمک به دیگران ، مشارکت ، ابراز همدردی و تعامل ، از ویژگی های بارز مدیران مراکز پیش دبستانی است که می تواند موقعیت ها و بستر مناسبی برای تربیت نوآموزان فراهم آورد.

در ادامه این جلسه هریک از مدیران سر قطب مراکز مستقل و ضمیمه پیش دبستانی آموزش و پرورش ناحیه دو به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و در این زمینه راهکارهای لازم ارائه شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار