در نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان دانش‌آموزی؛

مدیر مرکز کنترل سفرهای دانش‌آموزی: تغییر سرپرست اردو بدون اطلاع از مهم‌ترین تخلفات است

۹۷ درصد اردوها بدون تخلف برگزار شده است

تهران (پانا) - مدیر مرکز کنترل سفرهای برون‌استانی دانش‌آموزی مسئولیت مرکز کنترل اردویی را در بخش صدور مجوز حرکت اردوهای دانش‌آموزی دانست.

کد مطلب: ۸۸۲۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر مرکز کنترل سفرهای دانش‌آموزی: تغییر سرپرست اردو بدون اطلاع از مهم‌ترین تخلفات است

احمد احمدنژاد در دومین روز از نشست هم‌اندیشی مدیران ستاد و استانی سازمان دانش‌آموزی که صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد گفت: «۲۲ مهر سال ۹۶ این مرکز افتتاح شده و کارهای خوبی در این مرکز صورت گرفته است. مسئولیت این مرکز در بخش صدور مجوز حرکت اردوهاست.»

او ادامه داد: «شرح وظایف مرکز پس از طی دو فرایند مجوز استان، صدور مجوز حرکت است این مرکز درباره فرآیندهای منجر به صدور مجوز مسئولیتی ندارد و همه مسولیت‌ها برعهده استان و منطقه است.»

احمدنژاد افزود: «اتفاقاتی در زاهدان و دانشگاه علوم تحقیقات برای دانش آموزان و دانشجویان افتاد. در مجموع فرایندها از نظر انسانی همه ما مسئول هستیم و مرکز کنترل مسئول رصد حوادث و بررسی انحراف از معیارهای عملکردی است.»

مدیر مرکز کنترل سفرهای برون استانی دانش آموزی گفت: «در آذر بیشترین آمار اردوهای برگزار شده مربوط به شهرستان‌های استان تهران، اصفهان و فارس و کمترین آمار اردو مربوط به اردبیل، زنجان، و آذربایحان غربی است. هزار و ۷۴۵ مجوز حرکت در اردوها صادر شده و ۳۴ مورد آمار تخلفات بوده است که ۲۲ اردو بدون اخذ کد حرکت کردند.»

او ادامه داد: «۲۱ هزار و ۱۶۴ اردو از ابتدای تاسیس مرکز و ۱۳ هزار و ۲۳۵ اردو در ۹ ماهه جاری حرکت کرده اند. برای ۳۱ هزار و ۸۴۳ وسیله تاکنون مجوز صادر شده است که ۲ هزار و ۵۳۴ اردو به صورت ریلی، ۳۸۸ اردو هوایی و ۸۵ اردو به صورت دریایی انجام شده است.»

مدیر مرکز کنترل سفرهای برون استانی دانش آموزی گفت: «از ابتدای تاسیس مرکز تا پایان آذر، ۹۷ درصد اردوها بدون تخلف برگزار شده است. حرکت بدون مجوز، تغییر سرپرست اردو بدون اطلاع مرکز و قطع تماس با عوامل اردو به ترتیب مهم‌ترین تخلفات برگزاری اردوها به شمار می‌رود .»

احمدنژاد فعالیت سازمان دانش آموزی را گسترده دانست و گفت: «امیدواریم بتوانیم یک استراتژی فناوری اطلاعات منسجم طراحی کنیم که چشم انداز خوبی داشته باشیم‌.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار