مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی:

معلمان رهبران فکری جامعه هستند

کرمان(پانا) - مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی در نشست با رئیس و کارکنان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: معلمان رهبران فکری جامعه هستند.

کد مطلب: ۸۸۲۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان رهبران فکری جامعه هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، عباس تقی زاده مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی در نشست با رئیس و کارکنان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان معلمان را رهبران فکری جامعه دانست و گفت: تربیت اخلاقی، دینی و علمی دانش آموزان به دست توانمند معلمان صورت می گیرد، لذا آموزش و پرورش، مهمترین زیرساخت کشور تلقی می شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید مهمترین اولویت در توسعه کشور باشد، تصریح کرد: استانداری کرمان به عنوان متولی اجرای سیاست ها و برنامه های دولت در استان، نگاه ویژه ای به پیشبرد و تعالی آموزش و پرورش دارد.

تقی زاده با بیان اینکه روابط عمومی استانداری می تواند تسریع و تسهیل کننده مسیر توسعه آموزش و پرورش باشد، اظهارداشت: در بین دستگاه های اجرایی مختلف آموزش و پرورش بیشترین مخاطبان را دارد و دانش آموزان، معلمان، دستگاه های هم تراز و فرادست و آحاد ملت را مخاطبان آموزش و پرورش عنوان کرد.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها با داشتن نقش مشاوره ای می توانند ضمن تبادل اطلاعات بین جامعه و مسئولان، در تصمیم گیری های اجرایی نقش تعیین کننده داشته باشند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی های آموزش و پرورش با نقش راهبردی خود می توانند در مهندسی و هدایت افکار عمومی نقش بسزایی داشته باشند که نوید بخش آینده ای روشن و پویا برای عظیم ترین دستگاه تربیتی کشور است.

عباس تقی زاده با بیان اینکه انتظارات فرهنگیان این است که آموزش و پرورش مستقل از تصمیم گیری های سیاسی و جناحی باشد، افزود: مهمترین سرمایه های کشور یعنی دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش است و همه مسئولان کشور باید برای تربیت نسلی متعهد، توانمند و خلاق این دستگاه عظیم را یاری رسانند.

وی همکاری و همراهی با آموزش و پرورش را از اصلی ترین وظایف تمامی دستگاه ها دانست و افزود: آمادگی لازم برای هرگونه همکاری از سوی روابط عمومی استانداری با مجموعه آموزش و پرورش در راستای ارتقای جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت استان وجود دارد.

مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی، گفت: باید نگرش ها را نسبت به آموزش و پرورش از هزینه ای به سرمایه ای تغییر داد و همه مردم و مسئولان نسبت به آموزش و پرورش احساس تعلق نمایند.

در ادامه امید سلاجقه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مسیر توسعه پایدار کشور از آموزش و پرورش می گذرد، افزود: دستیابی به اهداف عالیه آموزش و پرورش و اجرایی نمودن راهبرد ارزشمند "تکریم معلم""مدیریت منابع" و"مدرسه پویا" تنها در سایه همراهی و همکاری تمامی مسئولان دلسوز استان میسر است.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی در زمینه سازی ارتباط دوسویه با مخاطبان، گفت: وجود جناب آقای تقی زاده که خود از فرزندان فرهیخته دستگاه عظیم تعلیم و تربیت و آشنای دیرینه مسائل آموزش و پرورش می باشد در سمت مشاور امور رسانه و روابط عمومی استاندار کرمان موجب مباهات جامعه فرهنگیان است.

سلاجقه اظهار امیدواری کرد تا با همکاری و همراهی روابط عمومی استانداری و تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان، زمینه اجرایی شدن مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان مستعد و علاقمند در اقصی نقاط استان بیش از پیش فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار