همزمان با هفته سوادآموزی؛

آیین بزرگداشت سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی در منطقه میانه برگزار شد

میانه (پانا) - همایش گرامیداشت هفته سوادآموزی و تجلیل از فعالان این عرصه با حضور ضیایی معاون آموزش ابتدایی منطقه و محمدی رئیس اداره سوادآموزی و کارشناسان مدیریت در جمع آموزشیاران منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۲۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین بزرگداشت سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی در منطقه میانه برگزار شد

ضیایی معاون آموزش ابتدایی میانه ضمن گرامیداشت هفته سوادآموزی به تبیین اهداف امام خمینی ره در خصوص دستور تشکیل نهضت سوادآموزی پرداخت و از کسب رتبه اول منطقه در جذب و پالایش سوادآموزی خبرداد و گفت:این موفقیت با تلاش تمامی همکاران فرهنگی و آموزشیاران حاصل شده است.

وی با اشاره به اهداف کوتاه مدت اداره سوادآموزی منطقه بر تشکیل بسیج سوادآموزی وآموزش خواندن ونوشتن به محرومین ازسواد، آموزش مهارت های اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی را از اهداف بلند مدت سوادآموزی منطقه دانست.

محمدی رئیس اداره سوادآموزی ضمن قدردانی از مساعدت های فرماندار ویژه شهرستان میانه به عنوان رئیس شورای پشتیبانی در امر جذب و پالایش سوادآموزی، از حرکت همسو و همکاری ادارات شهرستان با آموزش و پرورش منطقه در این زمینه خبر داد و گفت: امسال با اجرای برنامه های ویژه جذب سوادآموزان در نقاط حاشیه شهر و روستاها و ایجاد کلاسهای محلی یادگیری در راستای کسب مهارت زندگی توسط سوادآموزان قدمهای خوبی در ریشه کنی بیسوادی خواهیم برداشت.

وی اجرای طرح کتابخوانی را یکی از طرح های موفق در سال گذشته در زمینه جذب سوادآموزان عنوان و از اجرای آن به عنوان طرح کتاب خوانی در کنار خانواده برای کیفیت بخشی آموزشی خبر داد.

در ادامه از آموزشیاران فعال در این زمینه تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار :سارا مددی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار