فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهر: ایران اسلامی امروز تولیدکننده و منبع قدرت برای دنیا است

اسلامشهر ( پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهر گفت: چیزی که دشمن را آزار می‌دهد این است که ایران امروزه قدرت منطقه نیست بلکه تولیدکننده و منبع قدرت برای دنیا است.

کد مطلب: ۸۸۱۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهر: ایران اسلامی امروز تولیدکننده و منبع قدرت برای دنیا است

هادی ایلکا درمراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که درمسجد علی ابن موسی‌الرضا (ع)اسلامشهر برگزار شد،ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ اظهارکرد:در آستانه چهل‌ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی،چند کلیدواژه بسیار در این روزها استفاده می‌شودازجمله‌ این کلیدواژه‌ها می‌توان به چهل سال چالش،چهل سال استقامت، چهل سال پیروزی و … اشاره کرد.

اودرادامه باتشریح اهمیت چهل‌ سالگی انقلاب گفت:علی‌رغم این‌که انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه‌های دینی وبهره‌مند ازرهبری دانشمند، حکیم و انقلابی که به دست مردم مستضعف به وقوع پیوسته گفت:مابایدبه افرادی به این انقلاب فشار وارد می‌کنندبفهمانیم این انقلاب برگرفته از تعالیم دینی است و به‌راحتی نمی‌توانند به انقلاب اسلامی ما خدشه وارد کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء (ع)اسلامشهرباتأکیدبرچالش‌های پیش‌رو بیان داشت:ما امروز ازچالش‌ها فرصت ساختیم برای پیشرفت،تهدیدها را غنیمت دانستیم و به زمانی برای رشد و شکوفایی تبدیل کردیم، این‌ها همه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

ایلکاخاطرنشان کرد:ما به‌دنبال ثبات، آرامش، امنیت و صلح هستیم و این از تفکرات امام (ره) و رهبری نشات می‌گیرد و تا زمانی که آمریکا و اسرائیل اینگونه تفکرات استکبارگری را در پیش بگیرند نمی‌توانند در کنار ایران اسلامی قرار بگیرند،از طرفی این اندیشه انقلابی ایران امروزه به تمام دنیا صادرشده و چیزی که دشمن را آزار می‌دهد این است که ایران امروزه قدرت منطقه نیست ،بلکه تولیدکننده و منبع قدرت برای دنیا است.

اوگفت: امروز ما گرامی می‌داریم حماسه نه دی را که در انقلاب ما جایگاه مهمی هم دارد و می‌توان از این روز به‌عنوان انقلاب سوم یادکرد مردم در این روز دست‌به‌دست هم دانند،بیعت کردند با ولی‌فقیه در مقابل همه دشمنان و نااهلان و از چالش دشمن فرصتی ایجاد کردند که استحکام انقلاب ما از روز نه دی به بعد بیشتر و قوی‌تر شود.

ایلکایادآورشد:این مردم از انقلاب جدانشدنی نیستندو هیچ‌وقت انقلابشان را تنها نمی‌گذارند،دشمن می‌خواهد درتصمیم‌گیری‌های انقلابی ما در بدنه انقلاب نفوذ کنند و تغییرات انقلاب رخ دهد و این برای کشور ما خطر است.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار