رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد: برنامه های برگزار شده هفته سوادآموزی را تشریح کرد

پانا (یاسوج) - یکم تا هفتم دی ماه به نام هفته سوادآموزی نامگذاری شده، به همین مناسبت برنامه های از سوی اداره سوادآموزی شهرستان بویراحمد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۱۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد: برنامه های برگزار شده هفته سوادآموزی  را تشریح کرد

رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد سالروز تاسیس نهاد مقدس سوادآموزی را بر کسانی که در راه تعلیم و تربیت جامعه استانی و شهرستانی خود مایه می گذارند تا علم و دانایی را به جویندگان معرفت ارزانی نمایند تبریک گفت و افزود: همزمان با هفته سوادآموزی از یکم تا هفتم دی ماه برنامه‌های گرامیداشت این هفته برگزار یا در حال برگزاری است.

طالب راشدی به برخی برنامه های انجام شده در این هفته اشاره کرد و گفت: دیدار کارکنان حوزه سوادآموزی شهرستان با نماینده ولی فقیه در استان،دیدار با امام جمعه شهرستان بویراحمد، یک روز با فرهنگ کتاب و کتابخوانی با حضور جمع کثیری از مربیان در کتابخانه مرکزی یاسوج از جمله برنامه های برگزاری در ابتدای این هفته بود.

رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه برنامه های هفته سوادآموزی گفت: برگزاری مسابقه پرسش مهر با شرکت 190 نفر از سوادآموزان دوره انتقال، برپایی نمایشگاه دست ساخته های وتولیدات سوادآموزان وآموزش دهندگان از دیگر برنامه های اجرایی هفته سوادآموزی بود.

راشدی گفت: در ششمین روز هفته سوادآموزی در آئینی با حضور مسئولان سوادآموزی استان-شهرستان بویراحمد و عشایر گلزار مطهر شهدا غبارروبی وشرکت کنندگان شاخه های گل به مرقد شهدا اهدا وبه مقام آنان ادای احترام کردند.

سازمان نهضت سوادآموزی در هفتم دی ماه سال ۱۳۵۸ با هدف با سواد کردن خیل عظیم بی‌سوادان کشور تشکیل شد. این سازمان از سال ۱۳۵۹ تا سال ۱۳۶۳ زیر نظر شورای نهضت سوادآموزی فعالیت می‌کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار