سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با پانا خبر داد

سال آینده 10 هزار پرستار جذب می‌شوند

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره وضع جذب و استخدام پرستاران در لایحه بودجه سال 98 گفت در جلسه‌ای که با مسئولان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، مقرر شد در سال آینده 10 هزار پرستار جذب شوند.

کد مطلب: ۸۸۱۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سال آینده 10 هزار پرستار جذب می‌شوند

حیدرعلی عابدی در گفت‌وگو با پانا درباره وضع جذب و استخدام پرستاران در لایحه بودجه سال 98 اظهار کرد: طبق جلساتی که با مسئولان وزارت بهداشت از جمله معاون پرستاری این وزارتخانه و همچنین مسئولان سازمان استخدامی و سازمان برنامه و بودجه داشتیم مقرر شده است سالانه 10 هزار نیروی پرستاری به مدت 5 سال در شبکه بهداشت و درمان کشور جذب شود و قرار است اعتبارات جذب پرستاران در بودجه پیش‌بینی شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: روز گذشته بودجه از سوی رئیس‌جمهوری به مجلس تقدیم شد البته در لایحه بودجه ردیف اعتباری جداگانه‌ای برای استخدام پرستاران دیده نشده است و طبق جلسه‌ای که با مسئولان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد مقرر شد سال 98 تعداد 10 هزار نیروی پرستار به نظام سلامت کشور افزوده شود.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت برای حل مشکلات پرستاران باید اعتبار مورد نیاز برای جذب نیروی پرستاری را در نظر بگیرد. ما هم سعی می‌کنیم در مجلس هنگام بررسی لایحه بودجه، موضوع ضرورت جذب نیروی پرستاری را بگنجانیم و امیدواریم اتفاقات خوبی در این بخش صورت بگیرد.

این نماینده مجلس درباره بررسی بودجه 98 نظام سلامت در کمیسیون بهداشت نیز گفت: در جلسه روز گذشته کمیسیون بهداشت، سه نفر از اعضای کمیسیون برای حضور در کمیسیون تلفیق انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار