عضو کمیسیون انرژی مجلس: توسعه و عزت کشور در گرو توجه به معلمان است

نظام رتبه‌بندی برای حل مشکلات فرهنگیان آغاز حرکتی ارزشمند است

تهران (پانا) _ عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد وزیر آموزش‌وپرورش از جنس فرهنگیان است، درد آنان را می‌داند، او در دامن اسلام تربیت شده و حفظ بیت‌المال جزو اصول خدشه‌ناپذیر مدیریتی اوست.

کد مطلب: ۸۸۱۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
عضو کمیسیون انرژی مجلس: توسعه و عزت کشور در گرو توجه به معلمان است

کوروش کرمپور در گفت‌وگو با پانا گفت: «برای حل مشکلات معیشتی معلمان قبل از هر چیز باید یک تعریفی از معلم بر‌اساس وظایفش در نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم تا مشخص شود معلم و آموزش‌وپرورش در کجای این نظام قرار گرفته است. زمانی که آموزش‌وپرورش خارج از انقلاب باشد، انقلاب نمی‌تواند حرکتی از خود به نمایش بگذارد، زمانی که آموزش‌وپرورش، معلمان و دانش‌آموزان وارد انقلاب می‌شوند، انقلاب حرکتی به خود می‌گیرد که در کمترین زمان 22 بهمن خلق می‌شود.»

کرمپور افزود: «به جرات می‌گویم اگر آموزش‌وپرورش همراه انقلاب نبود انقلاب پیروز نمی‌شد. بالاترین درصد پیروزی در انقلاب اسلامی به آموزش‌وپرورش برمی‌گردد. یکی از برگ‌های زرین نظام جمهوری اسلامی دفاع جانانه در 8 سال جنگ با تمام دنیاست.»

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی گفت: «بعد از تعیین شدن جایگاه و تعریف معلم، باید ابزار موفقیت او را مشخص کنیم. معلمان باید جز اولویت کاری ما باشند و همه خواسته‌های برحق معلمان باید مطرح و حل شود.»

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امنیت، توسعه، پیشرفت و عزت کشور را در گرو میزان توجه به معلمان دانست و افزود: «وزیر آموزش‌وپرورش که از جنس فرهنگیان است درد آنان را می‌داند او در دامن اسلام تربیت شده و حفظ بیت‌المال جز اصول خدشه‌ناپذیر مدیریتی اوست.»

او ادامه داد:‌ «رتبه‌بندی معلمان برای حل مشکلات فرهنگیان آغاز حرکتی بس مقدس و ارزشمند است. امروزه متعهدترین و همراه‌ترین معلم نظام جمهوری اسلامی نیز از مشکلات معیشتی می‌نالد. معتقدم اگر به آموزش‌وپرورش توجه کنیم یقین داشته باشیم که به امور رفاهی نیز رسیده‌ایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار