مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان همدان خبر داد:

گرامیداشت یاد حماسه آزادسازی خرمشهر با برپایی مراسم مختلف

خبرگزاری پانا: مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان از گرامیداشت یاد حماسه آزادسازی خرمشهر با برپایی مراسم مختلف خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، طیبه شایسته در این باره گفت: رویکرد فعالیت‏های حوزه هنری در طول سال با موضوعات دین، اخلاق، خانواده و در مجموع، هنر متعهد است و به دلیل اینکه انقلاب و دفاع مقدس در حوزه اخلاق، دین، خانواده و... قراردارد، در بیشتر برنامه‏های این حوزه به این دو موضوع توجه ویژه می شود و در سالروز حماسه آزادسازی خونین‏شهر نیز برنامه‏هایی برای هنرمندان و علاقمندان به هنر در استان برگزار می‏شود.

وی افزود: نشست نشترک شعر و داستان دفاع مقدس با حضور شاعران، نویسندگان و علاقمندان به ادبیات، روز دوشنبه 4 خردادماه در سالن اجتماعات این حوزه برگزار می شود و فعالان ادبیات استان به خوانش آثار خود می پردازند.

شایسته ادامه داد: برپایی نمایشگاه مجازی در پایگاه اطلاع‏ این حوزه به آدرس www.arthamadan.ir و تلویزیون شهری ( LED ) سینما فلسطین واقع در میدان امام خمینی (ره) یکی دیگر از برنامه‏های این حوزه به مناسبت سالروز آزادسازی خونین‏شهر است.

وی در پایان گفت: کارگاه «از ایده تا طرح» روز سه شنبه 7/3/92 با حضور اعضاء کارگروه نوجوانان و جوانان با محوریت آزاد سازی خرمشهر برگزار شده و ایده های برتر در قالب نمایش‏های کوتاه و کارگاهی توسط اعضاء اجرا می شود که این نمایش‏های خلاقه توسط اعضا نقد و تحلیل شده و ایده‏های برتر در قالب نمایشنامه کارگاهی به رشته تحریر در خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار