معاون پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی مدیرکل بیان کرد

کفشکنان: چکیده و عصاره سندتحول بنیادین، رشدمهارت آموزی وتفکرنقادانه دانش آموزاست

فیروزه (پانا) - همایش گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از 23 پژوهشگر برتر آموزش و پرورش فیروزه چهارشنبه 28 آذر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۹۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
کفشکنان: چکیده و عصاره سندتحول بنیادین، رشدمهارت آموزی وتفکرنقادانه دانش آموزاست

کفش کنان؛ معاون پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی مدیر کل که به عنوان میهمان ویژه و سخنران این همایش حضور یافته بود، در ابتدا با گرامیداشت یاد و نام شهدا، به شعار سال تحصیلی 98-97 آموزش و پرورش استان اشاره کرد و هدف از آموختن را زیستن شایسته و انسان را محور آن قلمداد نمود.

وی در ادامه از آن جا که انسان مخلوقی است که هم ظرفیت رشد و هم افول را دارا می باشد، تلاش انسان را در جهت بالفعل نمودن استعدادهای بالقوه خویش در طی طریق انسانیت و کمال واقعی مد نظر قرار داد.

معاون مدیر کل آموزش را وقتی تأثیرگذار دانست که حداقل بخشی از فرایند زندگی را تحت پوشش قرار دهد و خاطرنشان کرد: باید به گونه ای عمل شود که احساس زندگی کردن در مدرسه برای دانش آموز نهادینه شود و نیز شیوه صحیح زندگی و قدر گرانبار آن را بداند.

کفش کنان به ایجاد فضایی شاد و فرح بخش در قالب آموزه های اسلامی که فضای مدرسه را فضایی دلنشین و به واقع مدرسه زندگی شدن برای دانش آموز شود را مورد تأکید قرار داد.

این مقام مسئول در بخش پایانی بیاناتش، ضمن اهمیت و ضرورت پژوهش د رجامعه و نقش مهم آن در به چالش کشیدن مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب که منجر به پیشرفت می شود، به آسیب شناسی در این امر نیز پرداخت.

ایروانی؛ معاون پشتیبانی، پژوهش و نیروی انسانی اداره نیز با عرض خیرمقدم به تمامی میهمانان، به ارائه گزارشی مبسوط در خصوص برگزاری هفته پژوهش از آغاز برنامه های هفته پژوهش در راستای شناسایی و معرفی برگزیدگان پژوهشگر برتر ارائه داد.

در پایان از تعداد 23 پژوهشگر برتر شهرستان با حضور میهمانان و مدعوین با اهدای تندیس و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار