مسئول سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی: اجرای طرح اعتلای بسیج همگام با کشاورز در روستا های خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مسئول سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی از اجرای طرح اعتلای بسیج همگام با کشاورز در 200 روستای خراسان جنوبی تاپایان سال جاری خبرداد.

کد مطلب: ۸۷۹۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مسئول سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی: اجرای طرح اعتلای بسیج همگام با کشاورز در روستا های خراسان جنوبی

زین العابدین جویبان، مسئول سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی گفت: این طرح که با هدف علمی سازی کشاورزی در 200 روستای استان برای بهره مندی کشاورزان، تا پایان سال اجرایی می شود.

او با بیان اینکه این طرح ملی از سال 92 آغاز شده است، افزود: این طرح پارسال در 90 روستای خراسان جنوبی اجرا شد و با توجه به نتایج مثبتی که در افزایش عملکردها در مزارع استان رخ داد این طرح امسال در روستاهای هدف افزایش یافت.

جویبان با اشاره به فعالیت 130 شبکه علمی سازی در ارتباط با اجرای موفق این طرح در استان گفت: برگزاری دوره های آموزشی مختلف، چاپ سه عنوان کتاب زعفران، عناب و زرشک برای انجام آموزش های علمی و عملی به کشاورزان، راه اندازی 5 کانون یادگیری فیزیکی برای جذب مهندسان کشاورزی و مشاوره به کشاورزان از جمله خدماتی است که در این طرح انجام می شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان از کشاورزان خواست برای بهره مندی از این طرح به ادارات بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی شهرستانهای خود مراجعه کنند.

در طرح اعتلای بسیج همگام با کشاورز، افزایش پایدار تولید محصولات از طریق ارتقاء سطح دانش و تکنولوژی کشاورزان با بهره گیری از راهنمایی های اساتید، دانشجویان، مهندسان و کارشناسان نمونه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار