در نشست خبری مطرح شد؛

دهمرده: به دنبال سندی جداگانه برای رساندن شاخص های آموزشی سیستان و بلوچستان به نرم کشوری هستیم

زاهدان (پانا) _ نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست ما از وزیر آموزش و پرورش آن بوده است که سندی جداگانه برای این استان تنظیم شود تا بتواند ما را به شاخص های آموزشی متوسط کشوری از نظر سرانه و.. برساند.

کد مطلب: ۸۷۷۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دهمرده: به دنبال سندی جداگانه برای رساندن شاخص های آموزشی سیستان و بلوچستان به نرم کشوری هستیم

حبیب الله دهمرده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با رسانه ها، در پاسخ به سوال خبرنگار پانا در خصوص برنامه ی این نماینده برای کاستن فاصله ی شاخص‌های آموزشی این استان با سایر استان های کشور به دلیل عقب ماندگی شاخص های آن که در طول تاریخ اتفاق افتاده است و همچنین پیگیری ردیف های اعتباری ویژه برای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: درخواست ما از وزیر آموزش و پرورش آن بوده است که سندی جداگانه برای رساندن شاخص های آموزشی ما به متوسط نرم کشوری آن هم بر اساس شاخص های کشوری از نظر سرانه تنظیم شود.

وی ادامه داد: زیرا با روش های عادی و معمول اضافه نمودن بودجه به استان جواب نمی‌دهد. که پذیرفته شد؛ در واقع یک کار هدفمند در حال انجام است و عدد های قابل توجهی به آن تخصیص داده شده است.

دهمرده خاطر نشان کرد: یکی از موارد پیگیری شده افزایش سهمیه استخدامی استان از نرمی که به صورت عادی به آن داده می شود است که بسیار بیشتر شده، اما بازهم معتقدیم ناکافیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار