حضور سرزده معاون وزیر آموزش‌وپرورش در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا)‌ - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش ظهر امروز از پردیس فرهنگیان پسران شهیدمفتح شهر ری سرزده بازدید و با دانشجویان گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۸۷۶۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور سرزده معاون وزیر آموزش‌وپرورش در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

امیرعلی نعمت‌الهی در این بازدید که علی خاکی، معاون اداری مالی دانشگاه فرهنگیان، رئیس پردیس فرهنگیان پسران شهیدمفتح شهر ری و حجت‌الاسلام نجار، نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان نیز او را همراهی می‌کردند، در جمع دانشجویان در سالن غذاخوری، خوابگاه پسران، کتابخانه و ... حاضر شد و از نزدیک با دانشجویان گفت‌وگو کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش در این بازدید با تبریک روز دانشجو، دغدغه‌ها و درخواست‌ها و پیشنهادهای دانشجویان را شنید و از نزدیک در جریان موضوعات و مشکلات آنها قرار گرفت.

نعمت‌الهی با ارائه راهکارهایی به دانشجویان، از معاون اداری مالی دانشگاه فرهنگیان خواست مشکلات و درخواست‌های دانشجویان را به صورت فوری بررسی و بلافاصله به آنها رسیدگی کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه فرهنگیان مدیون و مرهون الطاف کریمانه رهبری فرزانه انقلاب، عنایت آقای دکتر روحانی رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش به عنوان متولی نظام تعلیم و تربیت کشور که همواره مسائل آن را رصد می کنند، بوده است.

وی افزود: باید قدردان حمایت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی هم از دانشگاه فرهنگیان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار