مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان:

آرامش و امنیت ما مدیون خون شهدا و جانفشانی های جانبازان است

زنجان(پانا)- مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان در دیدار صمیمی خود با خانواده های معظم شهدا و جانبازان گفت: آرامش و امنیت امروز ما مدیون خون شهدا و جان فشانی های جانبازان است.

کد مطلب: ۸۷۶۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آرامش و امنیت ما مدیون خون شهدا و جانفشانی های جانبازان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور در منزل شهیدان محمد ولی و عبدالوهاب جعفری و جانباز 70 درصد نبی اله رضایی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و جانبازان گرانقدر 8 سال دفاع مقدس وجود نورانی این خانواده ها و دعای خیر آنان را مایه برکت و عزت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: امیدواریم ما نیز به نوبه خود بتوانیم ادامه دهنده راه پر فیض شهدا و آرمان های بزرگ آنان باشیم و دین خود را نسبت به این خانواده های معظم و فرزندان آن ها ادا نماییم.

همچنین خانواده های معظم شهیدان جعفری و نیز نبی اله رضایی جانباز 70 درصد از حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و همراهان در منزل ایشان تقدیر و تشکر نموده و برای موفقیت وی در انجام مسئولیت خطیر تعلیم و تربیت دعای خیر نمودند.

شایان ذکر است در این دیدارها رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو و رییس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل، مدیر کل آموزش و پرورش استان را همراهی می کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار