معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سیستان و بلوچستان:

نگاه جهادی، انقلابی و اقدام و عمل مدیران حلال مشکلات شرایط فعلی کشور است

زاهدان (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سیستان و بلوچستان در آیین افتتاح همزمان 4 پرژه مدرسه سازی شهرستان دلگان اظهار امیدواری کرد با نگاه جهادی، انقلابی و اقدام و عمل خوبی که در مدیران وجود دارد می تواند گام های مهمی در جهت رفع مشکلات ایران اسلامی برداشت.

کد مطلب: ۸۷۵۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
نگاه جهادی، انقلابی و اقدام و عمل مدیران حلال مشکلات شرایط فعلی کشور است

عباسعلی ارجمندی اظهار کرد: آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با ۳۸ هزار معلم پرتوان و قریب به ۷۰۰ هزار دانش آموز با امکانات محدود اما با نگاهی جهادی و انقلابی در حال مدیریت مطلوبی است.

وی افزود: تحریم های ظالمانه و خصمانه آمریکا در واقع از ابتدای انقلاب اسلامی آغاز شده است، اما تکیه بر نیروهای جوان و خودباوری و عملکرد خوب ما در میدان عمل، سبب شده که پیروز و سربلند بمانیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل تصریح کرد: آنچه مورد انتظار آموزش و پرورش است، تقویت استعدادهای آموزشی دانش آموزان به همراه بالا بردن کیفیت آموزشی، پرورشی آن در نظام مقدس جمهوری اسلامیست که با پیگیری های صورت گرفته شاهد حرکت رو به جلوی قابل قبولی هستیم.

وی مدیریت و نگهداری منابع موجود را در شرایط کنونی حیاطی دانست و از نگاه بلند همت مجموعه دستگاه‌های اداری، اجرایی شهرستان دلگان در همراهی و همکاری با آموزش و پرورش تقدیر کرد.

ارجمندی با اشاره به اینکه با نگاهی جهادی و انقلابی، آموزش و پرورش استان توانسته است در بخش‌های مختلف منجمله جذب بازماندگان از تحصیل، روستا مرکزی، خرید خدمات و.. خدمات ارزنده و قابل قبولی انجام دهد، عنوان داشت: نگاه ما به آموزش و پرورش شهرستان دلگان ویژه است و می توان آن را در پرداخت های به موقع برای کیفیت بخشی به آموزش و پرورش دانش آموزان ملاحظه کرد.

وی با تأکید بر مهارت آموزی دانش آموزان در مدارس گفت: باید دانش آموزان مهارت های لازم برای بازار کار، پس از فراغت از تحصیل از آموزش و پرورش را فراگیرند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل عنوان داشت: مدارسی که فعالیت های مهارت آموزی برای دانش آموزان را تدارک می بینند تحت حمایت ویژه این اداره کل قرار خواهد گرفت.

ارجمندی بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش را سرمایه انسانی دانست و افزود: مشکلات آموزش و پرورش مربوط به همه ی اقشار جامعه است و بایستی همه به کمک آموزش و پرورش آمده و در پویایی آن نقش ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار