در پی پخش گزارش تلویزیونی صورت پذیرفت؛

بازدید مسئولین آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از مدرسه شهید خزایی منطقه نصرت آباد

زاهدان (پانا) - به دستور مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جهت بررسی و رفع مشکلات مدرسه شهید خزایی روستای رحیم آباد منطقه نصرت آباد مسئولین آموزش و پرورش استان از این آموزشگاه بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۷۵۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مسئولین آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از مدرسه شهید خزایی منطقه نصرت آباد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، با حضور رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی، مشاور جوان مدیرکل و رئیس اداره خدمات اداره کل از مدرسه شهید خزایی منطقه نصرت آباد بازدید و بر برطرف نمودن کاستی‌های این مدرسه ظرف چند روز آینده با قید فوریت تاکید گردید.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل با بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان و مشکلات آنان، ضمن عذرخواهی از دانش‌آموزان مدرسه و اولیای شان اظهار کرد: ما همواره پیگیر مشکلات آموزش و پرورش استان و برطرف نمودن آن هستیم.

وی با بیان اینکه در این بازدید مشکلات آموزشی و فضای آموزشگاه مورد بررسی قرار گرفته است، ابراز داشت: علاوه بر اهدای رایگان بسته آموزشی این اداره کل به دانش آموزان بر رفع سایر نواقص موجود در اسرع وقت تاکید شده است.

مرادی با اشاره به اینکه وظیفه مهم معلمان آموزش و پرورش تربیت انسان هایی است که آینده سازان کشور هستند تصریح کرد: به جهت بهره مندی هرچه بهتر دانش آموزان از وسایل آموزشگاهی مساعدت هایی نیز در این زمینه صورت خواهد پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار