کیفیت بخشی به مدارس لازمه افزایش توانایی دانش‌آموزان است

ارومیه(پانا) - جلسه تخصصی مدیران مستقل ابتدایی با حضور مدیریت آموزش و پرورش و کارشناسان آموزش ابتدایی و تکنولوژی سر گره های درسی با محوریت کیفیت بخشی در سالن اجتماعات مدیریت برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۷۴۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت بخشی به مدارس لازمه افزایش توانایی دانش‌آموزان است

مدیر آموزش و پرورش در کارگاه آموزشی مدیران شهرستان شاهین دژ: گفت کیفیت بخشی به مدارس لازمه افزایش توانایی دانش آموزان است .

سیاوش اسعدی در کارگاه آموزشی مدیران شهرستان شاهین دژ: گفت کیفیت بخشی به مدارس لازمه افزایش توانایی دانش آموزان است .

وی با بیان این که آموزش و پرورش یک ضرورت آسمانی است، گفت: اساس خلقت بر اساس آموزش و پرورش خلق شده است.

وی گفت: یکی از ارکان مهم تعلیم و تربیت مدرسه است و در مدرسه مهم‌ترین رکن آن مدیر مدرسه است که باید مدیران دلسوز، توانمند و آشنا به مسائل تعلیم و تربیت مدیریت مدارس را برعهده بگیرند.

اسعدی ایجاد فضای شاد و پویا را در مدارس بسیار ضروری و مهم عنوان کرد و افزود: افزایش سطح مشارکت والدین و شرکت در برنامه‌های مدرسه و تبیین راهبرد‌های مدرسه برای آنان راه را برای رسیدن به اهداف نظام تعلیم و تربیت هموارتر می‌کند.

وی افزایش سهم مشارکت دانش آموزان در تصمیم سازی‌های مدرسه را یکی از اهداف مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: اگر می‌خواهیم اتفاق موثری رخ دهد و به اهداف نزدیکتر شویم، دانش آموزان ابتدایی باید در تمام امور مدرسه مشارکت داشته باشند.

اسعدی تصریح کرد: سیاست و راهبرد وزارت آموزش و پرورش ارتقای کیفیت در بحث آموزشی و همچنین پرورشی به گونه‌ای است که روح حاکم بر انقلاب و ضرورت آن در مدارس جریان یابد.

در ادامه کارشناس آموزش ابتدایی قلی زاده گفت : کیفیت بخشی یکی از اهداف مهم پیشبر د آموزش و پرورش می باشد .

در انتهاء کارگاه آموزشی بصورت گروهی با محوریت کیفیت بخشی به بحث و تبادل نظر پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار