معاون مرکز استعدادهای درخشان خبر داد:

کارسوق من و آینده ایران برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون مرکز استعدادهای درخشان از برگزاری کارسوق من و آینده ایران در قالب مسابقه نوآوری‌های صنعتی در مدارس استعدادهای درخشان خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۴۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کارسوق من و آینده ایران برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، حمید رحمانی در جلسه مشترک با سازمان بسیج مهندسین گفت: مرکز در نظر دارد با همکاری سازمان بسیج مهندسین در راستای استقرار نظام جامع پژوهش محور مورد تاکید در اسناد بالادستی همچون نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کارسوق من و آینده ایران را در قالب مسابقه نوآوری های صنعتی در مدارس استعدادهای درخشان برگزار کند.

او گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و انتظارات جامعه نخبگان و مدارس استعدادهای درخشان و سیاست‌های مرکز در خصوص توسعه فعالیت های پژوهشی در مدارس و رویکرد مهارتی و صنعتی این مسابقه و جشنواره انجام می‌شود.

رحمانی افزود: ما باید به سمتی حرکت کنیم که دانش‌آموزان فارغ التحصیل از مدارس استعدادهای درخشان علاوه بر برتری در مباحث علمی و نظری در زمینه‌های اخلاقی ، مهارتی و فنی نیز الگو باشند.

او جامعه هدف در این طرح را دانش‌آموزان دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه استعدادهای درخشان عنوان کرد.

رحمانی در خصوص برگزاری نمایشگاهی از آثار برگزیده و تقدیر از پژوهشگران، افزود: طرح‌های منتخب در اردیبهشت ماه 98 به نمایش گذاشته می‌شوند و دانش‌آموزان دارای طرح‌های منتخب مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

رحمانی مسایل حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، حوزه وزارت نفت، حوزه زارت نیرو، حوزه وزارت صنعت ، معدن و تجارت و ساخت هواپیماهای سبک قابل کنترل را از محورهای مسابقه عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار