صبحگاه مشترک بسیجیان دانش آموزان دبیرستان ماندگار البرز

تهران (پانا) - معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: ما فقط با گردان ۲۷ محمد رسول الله در مقابل شما ایستادگی خواهیم کرد.

کد مطلب: ۸۷۴۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
صبحگاه مشترک  بسیجیان دانش آموزان دبیرستان ماندگار البرز

مراسم صبحگاه بسیج دانش آموزان دبیرستان ماندگار البرز صبح امروز با حضور سرهنگ اصحاب کریمی معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ، نظریان مدیر منطقه 6 و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

معاون اجرایی سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در این مراسم اظهارداشت: شهدای مدافع حرم نشان دادند که همچنان روحیه جهادی و شهادت‌طلبی در کشور ما زنده است و تا زمانی که این روحیه در کشور باشد، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

کریمی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل به دنبال نابودی ایران هستند، اظهار داشت: دشمنان باید بدانند که مردم همواره پشتیبان نظام هستند.

وی جامعه را به مثابه یک خانواده توصیف و بیان کرد: درست است که ما امروز مشکلاتی در کشور داریم، اما این مشکلات را باید در خانواده خود حل کنیم.

معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه مردم نگران تحریم‌ها نباشند، گفت: در دفاع مقدس ما از هر لحاظ تحریم بودیم و ۳۲ کشور در مقابل ما ایستاند و به صدام سلاح دادند، اما سرانجام ما توانستیم پیروز شویم.

سرهنگ کریمی با بیان خاطره از شهید امیر علی نادری شیرازی و با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس همین دانش آموزان در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند، افزود: امروز دشمن نحوه جنگ خود را تغییر داده است، دشمن برای رسیدن به برنامه‌های خود جنگ فرهنگی را ایجاد کرده و باید با هوشیاری با آن‌ها مقابله کنیم.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه جوانان غزه با سنگ جلوی دشمن ایستادگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: ما فقط با گردان ۲۷ محمد رسول الله در مقابل شما ایستادگی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید حججی را کسی در کشور نمی‌شناخت، گفت: حضور انبوه جمعیت در مراسم تشییع پیکر شهید حججی نشان می‌دهد که راه شهدا همچنان ادامه دارد.

در ابتدای این مراسم نظریان مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 نیز با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج اظهارداشت: بسیج عاشق خدا، اهل بیت، اخلاق و انسانیت است.

وی بسیجیان را عاشق خدمت، و توسعه کشور قلمداد نمود و افزود: نیروی بسیج عاشقانه وعاقلانه در راه خدمت به کشور آستین همت را بالا زده است و راه شهدای گرانقدر را ادامه می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار