مانور ایمنی در برابر زلزله در پاکدشت برگزار شد

پاکدشت( پانا)- مانور ایمنی در برابر زلزله و امداد و نجات جهت ارتقای آموزش و سنجش آمادگی در مدرسه بیتا قبائیان در بخش فرون آباد شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۴۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مانور ایمنی در برابر زلزله در پاکدشت برگزار شد

امیر بذرافشان مدیریت جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت در حاشیه مانور هفتم آذر ماه گفت: در این مانور امکانات و سرعت عمل دستگاه های خدمات رسان در برابر زلزله با حضور مسئولان شهرستان بررسی شد.

بذرافشان افزود: در این مانور دانش آموزان نحوه صحیح پناه گیری، خروج ایمن و امداد و نجات مصدومان در حادثه را تمرین کردند.

این مانور با هدف امادگی نیروهای امدادی شهرستان در برابر حوادث غیر مترقبه و ارتقای سطح آموزش دانش اموزان در مواجه با بلایای طبیعی همچون زمین لرزه برگزار شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به وسعت حادثه در این مانور چند مصدوم فرضی داشتیم که با کمک دانش آموزانِ آموزش دیده اقدامات اولیه برای آنها انجام شد و پس از آن تیم های مختلف امدادی از اورژانس و هلال احمر در محل حاضر شدند.

بذرافشان در پایان به ضرورت برگزاری چنین مانورهایی اشاره کرد و گفت: برای ایمنی بیشتر، این مانورها باید در سراسر شهرستان و در نقاط عمومی هم برگزار شود.

در این مانور کلیه اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان پاکدشت اعم از ادارات آموزش و پرورش، فرمانداری، آب، برق، گاز، مخابرات، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی،پلیس راه، آتش نشانی و شهرداری شریف آباد حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار