انتصاب سرپرست جدید دانشگاه پیام نور اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)- با حضور رییس دانشگاه پیام نور استان تهران ، سرپرست جدید دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر معرفی شد.

کد مطلب: ۸۷۲۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب سرپرست جدید دانشگاه پیام نور اسلامشهر

دراین مراسم بخشی خانیکی رییس دانشگاه پیام نوراستان تهران ضمن تشکر از زحمات رحمانیان مدیر قبلی دانشگاه پیام نور اسلامشهراظهار داشت:برگزاری مراسم تکریم و معارفه و حضور مسئولین شهرستان، نشان از وفاق و همکاری بین مسئولین و ریاست دانشگاه دارد و صمیمیت و دوستی بین رئیس و کارمندان دانشگاه نیز بسیار ستودنی است.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در ادامه به اهداف دانشگاه پیام نور اشاره نمود و سرپرست جدید عرفان خسرویان چم پیری را فردی توانمند و نخبه دانست و از همه مسئولین و کارکنان خواست با وی همکاری های لازم را داشته باشند.

مهدیه رحمانیان رئیس قبلی دانشگاه پیام نور اسلامشهرنیز ضمن ارائه گزارش از عملکرد دانشگاه پیام نور اسلامشهر در طول مدیریت ۳۳ ماهه خود، از حمایت های مسوولان دانشگاه پیام نور استان تهران، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه پیام نور استان تهران، قدردانی کرد.

سپس عرفان خسرویان چم پیری، سرپرست جدید دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهرنیز در سخنانی بیان داشت: با توجه به تلاش های مدیر قبلی دانشگاه و دید مثبت شهرستان نسبت به وی، مسئولیت سنگینی را به عهده دارم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام حسینی تبار، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در بیاناتی ضمن اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی، از زحمات و پیگیری های مدیر قبلی دانشگاه پیام نور اسلامشهر در جهت به سامان رساندن وضعیت ساخت و ساز دانشگاه تشکر کرد و از مسئولین شهرستان خواست با تلاش جهادی، مسائل و مشکلات پیش روی دانشگاه پیام نورواحد اسلامشهر را حل کنند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار