موفقیتهای آموزش و پرورش آذربایجان غربی در سایه تلاش های فرهنگیان است

ارومیه(پانا)-مدیر کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به موفقیت این اداره کل در جشنواره شهید رجایی آن را مدیون تلاش جمعی فرهنگیان عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۷۱۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
موفقیتهای آموزش و پرورش آذربایجان غربی در سایه تلاش های فرهنگیان است

ابراهیم محمدی مدیر کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: آموزش و پرورش دستگاهی عظیم و فرهنگی است که با تلاش تمامی فرهنگیان قادر به تحقق اهداف سند بنیادین و دست یابی به نتیجه مطلوب است.

وی ادامه داد: احراز رتبه اول توسط اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در بیستمین جشنواره شهید رجایی در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی با محوریت فرهنگی مرهون تلاش جمعی بوده و بدینوسیله از همه فرهنگیان محترم قدردانی می شود.

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در بیستمین جشنواره شهید رجایی و در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاههای اجرایی استان ، به عنوان برترین دستگاه اجرایی استان انتخاب شد.

این اداره کل در زمینه های راه اندازی سامانه ملی ساختار سازمانی ، انجام اقدامات مطلوب در جهت استقرار میز خدمت ، بهره گیری از توانمندی های زنان و جوانان در انتصاب مدیران ، پیگیری و اقدام در جهت استقرار مصوبه حقوق شهروندی ، توسعه و ترویج فرهنگ نماز و اهتمام در جهت استقرار مطلوب مدیریت عملکرد دستگاه فعال و برتر معرفی شد..

در شورای اداری استان از مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اهدا لوح سپاس در این زمینه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار