معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرزخبرداد ؛

گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی با شعار " حال خوش خواندن "

البرز (پانا) - مسعود مهرانی نیا، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفتگو با خبرنگار پانا البرز با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی افزود : برنامه های ویژه ای برای این ایام در سطح مدارس استان با شعار " حال خوش خواندن " برگزار می گردد .

کد مطلب: ۸۷۱۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی با شعار " حال خوش خواندن  "

مهران نیا با اشاره به ثمرات متعدد مطالعه و اهمیت آن گفت : افزایش آرامش خاطر ، ارتقاء سطح دانش، کاهش استرس و تقویت ذهن برخی از سودمندی های بی شمار همنشینی با کتاب و مطالعه است .

وی در ادامه با اشاره به برنامه های مدارس استان البرز برای این ایام تصریح کرد : به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی یک هزار و 500 نمایشگاه کتاب با شعار «حال خوش خواندن» در مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی این استان برپا می شود .

مهرانی نیا در ادامه اظهار داشت :کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه ها بر اساس گروه سنی دانش آموزان ارائه شده است و رویکرد این نمایشگاه ها نیز افزایش سطح مطالعه در مدارس ، اختصاص کتاب در سبد مصرفی خانواده و ایجاد انگیزه و رقابت در مطالعه بین جامعه هدف می باشد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت : در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان دانش آموزان برنامه های همچون بازدید از کتابخانه های عمومی، اختصاص موضوع انشاء به اهمیت کتاب و کتابخوانی، برپایی جشن کتاب و دعوت از شخصیت های علمی و فرهنگی برای حضور در مدارس برای دانش آموزان در نظر گفته شده است .

وی در خاتمه گفت : همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، مرحله کشوری دومین جشنواره دانایی و توانایی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می گردد که 12 دانش آموز به نمایندگی از استان البرز در این جشنواره حضور دارند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار