دومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی در دانشگاه کاشان برگزار می شود

کاشان (پانا) - رییس انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران دفتر اصفهان از برگزاری دومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی با موضوع پژوهش های معاصر در آموزش و پرورش تطبیقی: نوآوری ها و چالش ها خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۰۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی در دانشگاه کاشان برگزار  می شود

زهره متقی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: این همایش علمی با هدف تبیین جایگاه و اهمیت مطالعات تطبیقی در دو حوزه مهم علوم تربیتی و روانشناسی از روز 30 آبان به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد.

وی افزود: سخنرانهای اصلی کنفرانس، تین - هیو چینگ ، استاد دانشگاه ملی تایوان و استاد برجسته بین المللی در پروژه های یونسکو ، محمد رضا سرکار آرانی ، استاد دانشگاه ناگویا ژاپن و اسلام فتار ، رئیس انجمن پژوهش های تربیتی آفریقای جنوبی خواهند بود.

وی تصریح کرد: محورها ی کنفرانس شامل، جهانی سازی و محلی سازی، کمیت و کیفیت آموزش، اقتصاد دانش و تجاری سازی آموزش ،
فناوری های نوین آموزشی ، برابری و اثربخشی آموزشی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی خواهد بود.

وی تاکید کرد: تئوری وروش شناسی در پژوهش های تطبیقی،فلسفه تعلیم و تربیت و تطبیق،مطالعات تطبیقی در تربیت معلم،مطالعات تطبیقی در آموزش و پرورش استثنائی، نظام آموزشی و روابط فرهنگی،سنجش علمی و تضمین کیفیت آموزش عالی،مطالعات تطبیقی در آموزش عالی،:
متقی گفت: اولین کنفرانس بین المللی آموزش وپرورش تطبیقی در آذرماه سال 1396 به میزبانی دانشگاه لرستان و حضور بیش از 250 پژوهشگر داخلی و 20 پژوهشگر از کشورهای مختلف دنیا برگزار شد.

رییس انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران دفتر اصفهان افزود: با توجه به اهمیت روزافزون کسب آگاهی از سیر تحولات نظام آموزشی در ایران و دیگر کشورها، اطلاعات بیشتر به نشانی conference.cesir.ir در اختیار علاقمندان و پژوهشگران قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار