پیشرفت 90 درصدی پروژه تفکیک 36 هکتاری غدیر

همدان (پانا) - شهردار همدان گفت: بیش از نود درصد فرایند پروژه تفکیک سی و شش هکتاری غدیر واقع در اراضی کوی خضر صورت گرفته است.

کد مطلب: ۸۷۰۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت 90 درصدی پروژه تفکیک 36 هکتاری غدیر

جلسه کمیته درآمد منطقه سه با حضور شهردار همدان، معاون مالی شهردار، معاون شهرسازی، معاون شهرداری منطقه سه و مسؤولان واحدهای این منطقه تشکیل شد.

در این جلسه میزان تحقق بودجه در هفت ماهه نخست سال 97 منطقه سه شهرداری همدان و پیش‌بینی درآمد تا پایان سال به بحث و بررسی گذاشته شد و از دیگر محورهای موضوع جلسه بررسی تثبیت تجاری در منطقه به ویژه بلوار امام خمینی (ره) بود که در این راستا اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق این هدف توسط واحدهای ذیربط ارائه شد.

شهردار همدان در این جلسه با اشاره به آرا معوقه کمیسیون ماده صد، ضرورت پیگیری و اجرای آن را خاطرنشان کرد که بر این اساس تشکیل کمیته ویژه از کارکنان شهرداری منطقه برای پیگیری مضاعف مصوب شد.

عباس صوفی بیان کرد: بیش از نود درصد فرایند پروژه تفکیک سی و شش هکتاری غدیر واقع در اراضی کوی خضر صورت گرفته و علاوه بر این در بلوار شهید سردار همدانی نیز چندین ملک جهت بازگشایی خریداری شده است.

صوفی ضمن ابراز رضایت از تحقق بودجه شهرداری منطقه سه از زحمات کارکنان این منطقه قدردانی کرد.

مجذوبی،‌ معاون شهرداری منطقه سه نیز گفت: در بلوار قدر کوی خضر نیز بخشی از املاک در مسیر در مرحله خرید و تخریب قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار