فرماندار شهرستان اسلامشهر:

جنگ نرم دشمنان پایه های فرهنگ غنی ایرانی،اسلامی ما را نشانه گرفته است

اسلامشهر ( پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر بر ضرورت برگزاری باشکوه برنامه های هفته فرهنگی، تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۷۰۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جنگ نرم دشمنان پایه های فرهنگ غنی ایرانی،اسلامی ما را نشانه گرفته است

مسعود مرسلپور که در نشست هماهنگی برنامه های هفته فرهنگی اسلامشهر سخن می گفت، اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی است تا فرهنگ غنی مردم اسلامشهر و ظرفیت های کم نظیر فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی، علمی و... شهرستان را به سایر هموطنانمان معرفی کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه کلیه فعالیت های ما باید پیوست فرهنگی داشته باشد،گفت: اگر هر فردی در جامعه از پشتوانه فرهنگی محکمی برخوردار باشد، بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در سطح جامعه با آن مواجه هستیم، برطرف خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر افزود: اگر زیر ساخت های فرهنگی را درست بنا کنیم می توانیم امیدوار باشیم که جامعه ما به سمت پیشرفت و تعالی حرکت خواهد کرد.

وی همچنین بر ضرورت برنامه ریزی و استفاده مطلوب از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تاکید کرد و گفت: جنگ نرم دشمنان پایه های فرهنگ غنی ایرانی،اسلامی ما را نشانه رفته و اگر در این نبرد مغلوب شویم بسیار خطرناک خواهد بود.

مرسلپور با بیان اینکه هزینه کردن در حوزه فرهنگ سرمایه گذاری است، تصریح کرد: در امور فرهنگی باید سعه صدرمان بالا باشد و از شیوه های جدید برای اجرای برنامه ها استفاده کنیم تا اثربخشی دوچندانی داشته باشد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه برنامه های هفته فرهنگی باید با حساسیت و نگاه ویژه مسئولان اجرا شود، گفت: همه مسئولان ادارات باید مشارکت فعالی در اجرای مطلوب برنامه های هفته فرهنگی اسلامشهر داشته باشند.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار