73 کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه کشف شد

ارومیه(پانا)- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 73 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در ارومیه کشف شد و سه نفر متهم در این رابطه دستگیر شدند.

کد مطلب: ۸۶۹۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
73  کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه کشف شد

سردار ناصر اصلانی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شبکه تولید هروئین و انتقال آن به کشورهای اروپایی، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.


وی اضافه کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند تا محل فعالیت این شبکه را در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان شناسایی کنند و پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضائی، اعضای این شبکه را در طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از محل مورد نظر 64 کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و 9 کیلو و 400 گرم مواد پیش ساز تولید هروئین را کشف و ضبط کردند.


سردار اصلانی افزود: در این عملیات 2 دستگاه خودرو وانت سایپا و سواری پراید که در امر انتقال مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف شد.


مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار