حواشی پیش از دیدار پرسپولیس و کاشیما؛ دختران خبرنگار ایرانی طلسم‌شکنی کردند

تهران (پانا) – در فاصله چهار ساعت و نیم مانده به شروع دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز، ظرفیت ورزشگاه در حال تکمیل شدن است.

کد مطلب: ۸۶۹۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
حواشی پیش از دیدار پرسپولیس و کاشیما؛ دختران خبرنگار ایرانی طلسم‌شکنی کردند

پرسپولیس باید امروز از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند. حواشی پی از این دیدار را در زیر می‌خوانید:

در حالی که قرار بود درهای ورزشگاه از ساعت 12 باز شود، ازدحام جمعیت باعث شد تا دو ساعت پیش از موعد مقرر هواداران وارد ورزشگاه شوند اما سخت‌گیری‌های جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا نظم بیشتری به حضور هواداران داده است.

تا این لحظه که 4 ساعت و نیم به آغاز بازی زمان باقی مانده است نزدیک به 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و به نظر می‌رسد تا ساعت 16 ظرفیت ورزشگاه تکمیل شود.

حضور دختران ایرانی خبرنگار در جایگاه ویژه خبرنگاران نکته ویژه دیگری است که دیده می‌شود؛ قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از سال‌ها این اجازه را به فوتبال‌نویسان زن داده است تا بتوانند با حضور در ورزشگاه آزادی به پوشش خبری این بازی بپردازند.

یکی از جایگاه‌های ورزشگاه آزادی برای حضور بانوان در نظر گرفته شده است اما تا این لحظه جایگاه خالی است.

جایگاه هواداران اندک تیم کاشیما آنتلرز در طبقه دوم ورزشگاه قرار دارد و یکی از بدترین نماهای ورزشگاه به زمین در اختیار آنها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار