در گفت‌وگو با پانا

حمید درخشان: جو ورزشگاه با گل زودهنگام پرسپولیس تیم ژاپنی را دچار استرس می‌کند

تهران (پانا) - سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است گل زودهنگام در دیدار برگشت مقابل کاشیما آنتلرز می‌تواند راه موفقیت پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان باشد.

کد مطلب: ۸۶۸۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: جو ورزشگاه با  گل زودهنگام پرسپولیس  تیم ژاپنی را دچار استرس می‌کند

حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا درباره بازی برگشت پرسپولیس مقابل کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی از حساسیت‌های زیادی برخوردار است، به خصوص اینکه ما در بازی رفت متاسفانه دو گل خورده‌ایم و جبران این گل‌ها در بازی برگشت خیلی سخت است اما نباید فراموش کنیم پرسپولیس در آزادی بازی می‌کند و همین موضوع نقطه قوت ما خواهد بود.

وی ادامه داد: متاسفانه یکی از مشکلات اصلی برانکو در پرسپولیس نیمکت خالی این تیم است به طوری که اگر یک بازیکن مصدوم شود نمی‌تواند بازیکن دیگر جایگزین آن کند، ضمن اینکه سیامک نعمتی با اشتباهی که کرد و کادر زرد دومی که گرفت باعث شد در این بازی محروم شود و به همین علت مشکلات تیم بیشتر شد. اما همان‌طور که گفتم بازی در آزادی قوت قلب همه ماست چرا که بازیکنان با شور هواداران می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. به نظرم دقایق اولیه برای پرسپولیسی‌ها خیلی مهم است، کاشیما تیم سرسختی است به همین خاطر بازیکنان باید خیلی با دقت بازی کنند تا از پس آنها بربیایند.

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به اینکه پرسپولیس چقدر احتمال قهرمان شدن دارد، عنوان کرد: مهمترین موضوع این است که هافبک‌های تیم قدرت تاکتیکی تیم را با ارسال شوت‌های بلند و کوتاه به ژاپنی‌ها نشان بدهند و در این صورت موفق خواهند شد. اگر آنها احساسی بازی نکنند و فرصت‌های گلزنی خود را خراب نکنند و در دقایق ابتدایی بازی به گل برسند با توجه به جو ورزشگاه ژاپنی‌ها دچار استرس می‌شوند و این بهترین فرصت برای پرسپولیس خواهد بود.

وی در پایان گفت: کاشیما تیم حرفه‌ای است و بازیکنانش خیلی خوب بازی می‌کنند و از هر فرصت استفاده می‌کنند که در دقایق ابتدایی به گل برسند تا فضای بازی را در آزادی به نفع خود کنند اما بازیکنان باید هوشیار باشند و جلوی این اتفاق را بگیرند. من فکر می‌کنم برانکو در این وضع خیلی خوب می‌تواند تیم را مدیریت کند. قطعاً باخت دو بر صفر بازی رفت وضع ما را سخت کرده است اما اگر باریکتان همدل شوند می‌توانند به پیروزی برسند و جام قهرمانی را از آن خود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار