سید جلال حسینی: کار سختی داریم اما باید این کار سخت را انجام دهیم

تهران (پانا) - کاپیتان پرسپولیس از عزم بالای بازیکنان این تیم برای قهرمانی در آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۸۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
سید جلال حسینی: کار سختی داریم اما باید این کار سخت را انجام دهیم

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، در کنفرانس خبری پیش از دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان 2018 آسیا برابر کاشیما آنتلرز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: بازیکنان ما احساس خوبی دارند و باید همینطور هم باشند. یک بازی بزرگ در پیش است. کارمان را از سال قبل شروع کردیم. امسال با دست خالی کارهای بزرگی کردیم و فردا در کنار هواداران هستیم تا یک بازی بزرگ و پر قدرت انجام دهیم. بازی برای هر بازیکنی سخت ولی لذت بخش خواهد بود. کار سختی داریم اما باید این کار سخت را انجام دهیم. همه باید تلاش کنیم تا موفق شویم. همه بازیکنان آماده هستند و انتظار فردا را می‌کشند تا یک شروع خوب داشته باشیم.

حسینی در خصوص اینکه سیامک نعمتی از بازی قبل اخراج شده و او چقدر با بازیکنان تیمش حرف می‌زند که آنها با اعصاب راحت بازی کنند، تصریح کرد: همانطور که می‌دانید خود سرمربی تیم ما با بازیکنان حرف می‌زند. بازی فینال بسیار سخت است، با توجه به شرایط ساعتی که در ژاپن داشتیم بازیکنان کمی عصبی بودند ولی همه آنها شرایط را درک می‌کنند. همه ما آماده هستیم تا با احساس خوبی که داریم با تمرکز بالا با حضور هواداران بازی خوبی انجام دهیم و امیدوارم با حضور آنها شروع خوبی داشته باشیم.

سید جلال در خصوص امیدواری تیمش در بازی فردا عنوان کرد: فینال بسیار سخت است و ما باید لحظه به لحظه از بازی استفاده کنیم. تیم‌های ژاپنی پیشرفت قابل قبولی داشتند، آنها تیمی کاملا حرفه‌ای داشته و این را در بازی رفت نشان دادند. کاشیما تیمی است که از لحظات استفاده می‌کند. ما باید در کنار هواداران از لحظه به لحظه بازی استفاده کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار