مهمان ویژه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان از حضور یک مقام بلندپایه دولت در فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۸۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مهمان ویژه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر پس از بازدید از مجموعه ورزشی آزادی گفت: امیدوارم همزمان با حلول ماه ربیع الاول نماینده ایران هم قهرمان مسابقات باشگاه های آسیا شود و دل ایرانیان سراسر جهان را شاد کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه بازدید امروز ما از مجموعه آزادی نشان می دهد همکاران ما در شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و مجموعه آزادی در یک کار جهادگونه اقداماتی را که به طور معمول طی ۴ الی ۶ ماه باید انجام میشد را ظرف کمتر از یک ماه انجام دادند.

وی افزود: این اقدامات باعث شد هم تاییدیه مقامات AFC را برای مسابقه فینال دریافت کنیم و هم استادیوم آزادی که بیش از ۴۴ سال از عمرش می گذرد به عنوان یک سرمایه ملی دارای تعمیرات اساسی شود. البته کار بازسازی استادیوم آزادی را از دو سال پیش آغاز کرده بودیم و به نحوی که به روند برگزاری مسابقات لطمه ای نخورد سکوهای تماشاگران را به تدریج مرمت کردیم.

وزیر ورزش و جوانان ضمن ابراز امیدواری به قهرمانی تیم پرسپولیس در مسابقه فردا گفت: امیدوارم با جشن قهرمانی که فردا همین‌جا برگزار میشود خستگی همه عوامل بازسازی این ورزشگاه و همچنین کلیه دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس اعم از کادر فنی، بازیکنان و مدیران از بین برود و من شک ندارم با تلاش و اراده بازیکنان این اتفاق می افتد.

سلطانی فر تاکید کرد: امیدوارم قهرمانی تیم پرسپولیس ادامه روند موفقیت های ورزش کشور در سال ۹۷ باشد. درخشش ملی پوشان فوتبال در جام جهانی، افتخار آفرینی های ورزشکارانمان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ و صعود به رتبه هفتم المپیک جوانان بخشی از موفقیت ورزش ایران در سال ۹۷ بود که امیدواریم با قهرمانی پرسپولیس جشن ملت تکمیل شود. برای اولین بار استقلال و پرسپولیس همزمان در مرحله ۱/۴ نهایی باشگاه های آسیا حاضر شدند و افتخار داریم که یکی از نمایندگان ایران اکنون به فینال رسیده است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: تا این لحظه طبق هماهنگی ها قرار است دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور به همراه برخی دیگر از دولتمردان فردا در ورزشگاه حاضر شوند و ما منتظر حضور تاریخی مردم هستیم تا به امید خدا دولت و ملت در کنار هم با هواداران میلیونی پرسپولیس جشن قهرمانی بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار