برانکو:ما می‌خواهیم ببریم و قهرمان شویم و این یعنی اینکه فردا باید سه گل بزنیم

تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس از آمادگی بالای تیمش برای حضور در دیدار برگشت مقابل کاشیما آنتلرز خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۸۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برانکو:ما می‌خواهیم ببریم و قهرمان شویم و این یعنی اینکه فردا باید سه گل بزنیم

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در کنفرانس خبری پیش از دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان 2018 آسیا برابر تیم کاشیما آنتلرز ژاپن اظهار داشت: قبل از هر چیز به همه شما سلام می‌کنم و لذت می‌برم که این تعداد خبرنگار اینجا حضور دارند.

وی افزود: افتخار بسیار بزرگی است که در فینال آسیا باشیم. شاید برخی‌ها به نظرشان برسد که ما تحت فشار هستیم اما همانطور که کاپیتان ما گفت؛ قلب ما پر از ایمان و امید است.

ایوانکوویچ تصریح کرد: افتخار می‌کنم که در تهران این بازی را انجام می‌دهیم. این بازی بزرگترین بازی باشگاهی در ۳۰ سال اخیر است. ما افتخار می‌کنیم در اینجا حاضر هستیم و برای خانواده پرسپولیس بازی می‌کنیم. طبیعی است که کاشیما نسبت به ما امتیازاتی دارد اما آنها فقط نیمه اول را پشت‌سر گذاشتند. ما موقعیت‌های سختی مقابل السد و الدحیل قطر داشتیم که با کیفیت آن را حل کردیم.

برانکو در ادامه عنوان کرد: اطمینان دارم که بازیکنان ما فردا ۲۰۰ درصد توان‌شان را می‌گذارند. من به آنها اعتماد دارم و بازیکنانم می‌دانند که فردا به دنبال کسب نتیجه خوب هستیم. ما البته فردا سیامک نعمتی محروم و امید عالیشاه مصدوم را در اختیار نداریم و از نظر تئوری، از بازی قبل ضعیف‌تر هستیم اما این فقط تئوری است چون شک ندارم بازیکنانم فردا با تمام توان حاضر می‌شوند و هواداران هم می‌دانند تا همین‌جا کار بزرگی رقم زدیم و از هواداران ممنون هستم که از ما حمایت کردند. همه ما دوست داریم که فردا برنده باشیم تا با برد این فصل درخشان را به پایان برسانیم.

برانکو در خصوص اینکه در بازی رفت ساعت بازی به سود تیم کاشیما بود اما برای بازی برگشت چرا پرسپولیس ساعت بازی را تغییر نداد تا به سود این تیم باشد، گفت: همین اختلاف ساعت برای ما مشکل بود و ما را زمین‌گیر کرد. در این اختلاف ساعت زیاد خیلی مهم است که شما حدود ۷ روز زمان لازم دارید تا به شرایط عادی برگردید و این را می‌شد در نیمه دوم حس کرد که بچه‌های ما هجومی بازی نکردند. درباره حریف هم باید بگویم برای آنها تطبیق ساعت راحت‌تر است چون به سمت عقب از نظر ساعت برمی‌گردند و انتظار دارند که برای ما مشکل خاصی پیش نیاید. حقیقت این است که قاره آسیا، قاره بزرگی است و این اختلاف زمانی وجود دارد که نمی‌توانیم با آن کاری انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه تیم کاشیما روی ضربات ایستگاهی خطرناک است و اینکه برای بازی فردا چه برنامه‌هایی دارید که دچار مشکل نشوید، گفت: کاشیما تیم خیلی خوبی است. وقتی به فینال آمدند یعنی خوب هستند. آنها در همه فازها خوب هستند و روی ضربات ایستگاهی هم خوب کار می‌کنند. ما در کاشیما آنها را خوب کنترل کردیم و خطرناک هستند اما ما هم برای آنها خطرناک هستیم.

ایوانکوویچ در مورد اینکه بازی‌های کاشیما معمولاً پرگل می‌شود و آیا فردا هم شاهد چنین موضوعی خواهیم بود یا نه، بیان کرد: ما می‌خواهیم ببریم و قهرمان شویم و این یعنی اینکه فردا باید سه گل بزنیم.

سرمربی قرمزپوشان ایران در خصوص اینکه شما تیمی ساختید که همیشه از سوی هواداران تشویق می‌شوید و اینکه چه حسی دارید که تحت هر شرایطی تیم شما تحسین می‌شود، گفت: واقعاً کیف می‌کنم چون بهترین هواداران دنیا را داریم. خیلی مواقع نشان دادند و طبیعی است ما هم مقابل این شوق آنها زحمت می‌کشیم و برای این همه تشویق، بازیکنانم بیشتر از همه استحقاق دارند چون در هر بازی با شوق فراوان به زمین می‌روند و انرژی‌شان را صرفه‌جویی نمی‌کنند. هواداران این خاصیت تیم را شناخته‌اند و به همین دلیل تیم را تشویق می‌‌کنند.

برانکو در خصوص اینکه پرسپولیس در بازی رفت خوب بازی کرد اما کاشیما فرصت‌های زیادی داشت و چقدر امیدوار هستید فردا با شانس بتوانید نتیجه بگیرید، گفت: کاشیما تیم خطرناکی است اما با شما موافق نیستم که این تیم شانس زیادی داشت. شاید شما بازی را ندیدید اگر منظور شانسی بودن گل است که به هر حال شانس هم جزیی از فوتبال است و تلاش می‌کنیم شانس به آنها نرسد. ما در دقیقه ۳ می‌توانستیم گل بزنیم اما در لیگ قهرمانان این توپ‌ها باید گل شود. البته گل دوم کاشیما آفساید بود.

برانکو در خصوص اینکه شما سه فصل قبل در بازی با راه‌آهن نیاز به سه گل داشتید تا قهرمان شوید اما نشد و نمی‌ترسید فردا این اتفاق تکرار شود، بیان کرد: ما سعی می‌کنیم بهترین شرایط را نشان دهیم. طبیعی است که زدن سه گل سخت است اما مقابل الدحیل در ۳۰ دقیقه پایانی ۲ گل عقب بودیم و ۳ بر ۲ بردیم همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و بازیکنان هم همه توان‌شان را می‌گذارند و این مهم‌ترین مسئله است.

سرمربی تیم قهرمان فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که اگر پرسپولیس قهرمان آسیا نشود چه آینده‌ای در انتظار این تیم خواهد بود، افزود: ما اهداف‌مان را در ابتدای فصل مشخص کردیم و آن هم برد در بیشترین بازی‌ها و کسب بیشترین قهرمانی است و این هدف ما است. اول قهرمانی اینکه سوپر جام بود و فردا تلاش می‌کنیم قهرمان آسیا شویم. شاید قهرمانی لیگ و قهرمانی جام حذفی هم برای ما مهم است و این هدف همیشگی ما است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار