عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی شهرستان خوسف هفته آینده آغاز می شود

خوسف (پانا) - عملیات زیر سازی اولین زمین چمن مصنوعی دانش آموزی باید از شنبه هفته آینده وارد فاز اجرایی شود و همزمان ساخت سه زمین والیبال ساحلی نیز در مدارس آغاز شود.

کد مطلب: ۸۶۸۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی شهرستان خوسف هفته آینده آغاز می شود



فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش خوسف در هفتمین نشست شورای آموزش با گلایه از اینکه به دلیل کمبود اعتبار برخی پروژه ها از عهده یک ‌اداره بر نمی آید به مسئولان آموزش و پرورش گفت : باید تقسیم‌ کار شود و عملیات زیر سازی نخستین زمین چمن دانش آموزی از شنبه هفته آینده وارد فاز اجرایی شود و همزمان ساخت سه زمین والیبال ساحلی نیز در مدارس آغاز شود.
" شفیعی" از شهرداری و شورای اسلامی شهر خوسف خواست تا در صدور پروانه برای خیران جهت ساخت و ساز مدارس و مکان های عام المنفعه تخفیفاتی در نظر بگیرند تا رغبت پیدا کنند .
وی همچنین از پیگیری برای راه اندازی اورژانس اجتماعی در خوسف خبر داد و خواستار پیگیری راه اندازی کانون زبان و قلم چی در شهرستان شد .
مدیر آموزش و پرورش خوسف نیز گفت : حدود یک سال است چمن مصنوعی توسط آموزش و پرورش خریداری و در انبار موجود است که برای زیر سازی ، حصارکشی ، روشنایی ، اجرا و بهره برداری آن یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است که آموزش و پرورش چنین اعتباری ندارد.
"دانایی " در مورد واگذاری مدارس و ساختمان های بلا استفاده افزود : ساختمان های مازاد آموزش و پرورش با ترک تشریفات اداری برای امور عام المنفعه واگذار می شود .
گفتنی است شهرستان خوسف زمین چمن طبیعی و مصنوعی ندارد و از زمان تقسیم خراسان جنوبی همه مدیران کل تربیت بدنی و ورزش استان که به خوسف سفر کرده اند قول احداث زمین چمن در خوسف را داده اند و حتی یک بار کلنگ زنی هم شد، ولی متاسفانه پس از گذشت ۱۴ سال هنوز ورزشکاران خوسف نه تنها یک متر زمین چمن ، بلکه زمین خاکی فوتبال هم ندارند و آموزش و پرورش هم یک سال است درگیر کمبود اعتبار است که با تاکید و پیگیری فرماندار محقق شود. تنظیم : محمد حسن مشمولی - مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار