معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید نمود؛

سازمان دانش آموزی طلایه دار حمایت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی

یزد (پانا) – در نشست کاری صبح امروز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد که با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان و معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد بر ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سایه ی فعالیت های تشکیلاتی دانش آموزان تاکید شد.

کد مطلب: ۸۶۸۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی طلایه دار حمایت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی

حسینعلی ملانوری در این نشست بیان داشت: با توجه به گستره ی سازمان دانش آموزی در کل استان بالغ بر 1000 نفر دانش آموز در حوزه ی فرهنگ و هنر فعالیت دارند.

ملانوری با اشاره به آمار جمعیتی 23000 نفری پیشتازان در سال گذشته اظهار کرد: سازمان دانش آموزی توسط تشکل پیشتازی خود در حوزه ی ترویج مطالعه کتاب و کتابخوانی با اداره فرهنگ ارشاد اسلامی زمینه ی همکاری را لحاظ خواهد کرد.

وی در ادامه از طرح سفیران دانایی و نویسندگان کتاب اولی ها برای ترویج مطالعه و کتابخوانی یاد کرد.

در ادامه سید خلف حوتی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست با اشاره به ساخت نظام آینده توسط کودکان و دانش آموزان به طرح ترویج کتاب و کتابخوانی تاکید نمود.

وی در این نشست همکاری سازمان دانش آموزی را برای گسترده سازی طرح ترویج کتاب و کتابخوانی خواستار شد.

این مقام مسئول از باشگاه های کتاب که ترویج کتاب و کتابخوانی را در استان رواج داده یاد کرد که باعث افزایش مطالعه و ایجاد انگیزه در بین کودکان و نوجوانان شده است.

حوتی نژاد با توجه به پایتخت کتاب که در استان برگزار شد و در پنجمین دوره کتاب که سال گذشته کاشان رتبه اول را کسب نمود امیدوار شد که امسال استان یزد موفق به کسب این رتبه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار