اسامی 13 کاندیدای شهرداری تهران اعلام شد

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران اسامی 13 کاندیدای پست شهرداری پایتخت را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۶۸۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اسامی 13 کاندیدای شهرداری تهران اعلام شد

محسن هاشمی صبح امروز پیش از آغاز جلسه‌ شورای شهر تهران درباره محتوای جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر گفت: در این جلسه در مورد اعلام نام کاندیدای پیشنهادی صحبت شد. پیش از این 30 نفر از سوی اعضای شورای شهر به عنوان کاندیدای شهرداری تهران انتخاب شده بودند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: با این حال در این مدت تعدادی از نامزدها به صورت رسمی و شفاهی انصراف خود را اعلام کردند و بر همین اساس در این جلسه دوباره لیست را تکمیل کردیم و تعداد کاندیدا به 13 نفر رسید. امروز در اولین دستور از لیست 13 نفره رای‌گیری و پنج نفر انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: آقایان آخوندی، انصاری، پورسیدآقایی، تقوی‌نژاد، جهانگرد، حسینی مکارم، حناچی، سالاری، کشت‌پور ، واعظ مهدوی، اوسط هاشمی، مناف هاشمی و بنده ( محسن هاشمی) به عنوان کاندیدا اعلام شدیم و دوستانمان در شورا لطف داشتند و نام مرا در میان کاندیدا قرار دادند.

هاشمی تاکید کرد: کاندیداهای شهرداری تهران بازنشسته نیستند و از نظر بدنی سالم هستند.

وی درباره زمان رفتن افشانی نیز گفت: ما درباره آقای افشانی سه روایت مختلف داریم چرا که قانون این گونه تصویب شده است که از زمان تصویب قانون و انتشار در روزنامه رسمی دو ماه فرصت داریم که یکم آذرماه می‌شود اما آقای وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس عنوان کرده است که 15 روز بعد از انتشار در روزنامه رسمی قانون لازم‌الاجرا است که تاریخ 16 آذر می‌شود و الان ما با چهار تاریخ مواجه هستیم که 24 آبان ، 26 آبان و 2 آذر و 16 آذر است که به نظر می‌رسد باید استفساریه‌ای به مجلس بفرستیم که در این‌باره توضیح دهد که البته ارسال این استفساریه یک شوخی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار