کارگاه آموزشی طرح نماد ( نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) در شهرستان قدس

شهر قدس ( پانا) - کارگاه آموزشی طرح نماد با حضور سفیران نماد شهرستان قدس در اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید منتظری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۷۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی طرح نماد ( نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) در شهرستان قدس

کارگاه آموزشی طرح نماد با حضور سفیران نماد شهرستان قدس به مدت سه روز با هدف نظام مراقبت اجتماعی به سفیران در اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید منتظری برگزار شد.

لیلا شیری کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش شهرستان قدس در خصوص طرح نماد گفت: کلمه نماد به معنای نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان می باشد، در سال تحصیلی گذشته فقط در دو شهرستان به صورت آزمایشی اجرا شد (شهرستان ری و شهرستان قدس )، همچنین این پروژه در شش آموزشگاه در هر مقطع دو آموزشگاه به تفکیک جنسیت دخترانه و پسرانه اجرا شد.

شیری در ادامه بیان داشت: طرح نماد امسال فقط در شهرستان قدس اجرا می گردد، با توجه به اینکه پروژه نماد اهدافی را دنبال می کند ارگان های چون قوه قضائیه،دانشگاه های علوم پزشکی ،نیروی انتظامی و دیگر ارگان ها نیز در اجرای این طرح همکاری دارنداز جمله بنیاد برکت که مستقیما نقش اصلی را در اجرای آن دارد.

کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی تصریح کرد: هر ارگانی که در این امر فعالیت میکند برخوردار از یک سری وظایف می باشد که از اهداف آموزش و پرورش میتوان به آموزش اولیاء، دانش آموزان و فرهنگیان و دیگر خدمات اشاره نمود.

وی در پایان گفت: از جمله فعالیت های دیگر آموزش و پرورش غربالگری از طریق چک لیست هایی که در اختیار همکاران و والدین قرار داده خواهد شد می باشد.

/خبرنگار: پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار