رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل:

مراکز اورژانس شهرستان‌های استان اردبیل تجهیز شد

اردبیل (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در راستای تجهیز مراکز اورژانس در سطح شهرستان‌های استان با اختصاص ۸۵ میلیارد ریال هفت دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات پیشرفته پزشکی خریداری و در اختیار این مراکز قرار گرفته است.

کد مطلب: ۸۶۶۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مراکز اورژانس شهرستان‌های استان اردبیل تجهیز شد

قدرت اخوان اکبری در جلسه بررسی مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: در راستای تجهیز مراکز اورژانس در سطح شهرستان‌های استان با اختصاص 85 میلیارد ریال هفت دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات پیشرفته پزشکی خریداری و در اختیار این مراکز قرار گرفته است .

وی بیان کرد: این آمبولانس ها به شهرستان‌های بیله‌سوار، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، گرمی، اردبیل، کوثر و نمین اختصاص یافته تا با توجه به توسعه پایگاه‌های اورژانس و بهسازی ناوگان فوریت‌های پزشکی در این شهرستان مورد استفاده قرار گرفته و زمینه‌ساز ارائه خدمات هر چه بهتر به حادثه‌دیدگان شود .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: در حال حاضر در شهرستان بیله‌سوار با برخی کمبودها در حوزه پزشکی روبه‌رو هستیم که برای کاستن از کمبودها هشت پزشک متخصص در رشته‌های قلب، پاتولوژی، بیهوشی و رادیولوژی به این شهرستان اعزام می‌شوند تا در بیمارستان بیله‌سوار فعالیت کنند .

اخوان اکبری با اشاره به تحویل یک دستگاه آمبولانس مجهز به شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیله‌سوار گفت: با توجه به مرزی بودن شهرستان بیله‌سوار و وجود گمرک که زمینه‌سازز ورود اتباع خارجی به استان می‌شود، این شهرستان دارای موقعیت و شرایط ویژه و حساس بوده که با توجه به این امر توسعه خدمات در حوزه بهداشت و درمان در این منطقه مرزی از اولویت‌های و برنامه‌های مهم در استان به شمار می‌رود .

وی از تامین نیازمندی‌های شهرستان بیله‌سوار در حوزه بهداشت و درمان خبر داد و تصریح کرد: بدون در نظر گرفتن سطح‌بندی خدمات بهداشتی و درمانی منطقه و محدودیت‌های اعتباری تلاش و جدیت بر این است تا در این حوززه شهرستان بیله‌سوار را تجهیز کرده و از کمبودها در بخش بهداشت و درمان بکاهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار