شهردار ناحیه چهار منطقه بیست تهران:

مدرسه بعد از خانواده جامعه دوم دانش آموزان است

شهرری (پانا ) - شهردار ناحیه چهارمنطقه بیست تهران گفت: دانش آموزان و مدارس می توانند با مشارکت در فعالیت های درون مدرسه و برون مدرسه ای با کسب تجربه با مهارت های مهم آشنا شوند.

کد مطلب: ۸۶۶۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه  بعد از خانواده جامعه دوم  دانش آموزان است

حمید رضا اکبرزاده در این رابطه اظهار داشت: مدرسه بعد از خانواده جامعه دوم است و دانش آموزان را برای پذیرش مسیولیت در زمینه های متخلف ورود به جامعه آماده می کنند.

وی در ادامه افزود: این ارگان بستر را برای تعاملات بیشتر با سازمان ها و نهاد های اجتماعی مختلف از جمله شهرداری داشته باشند.

اکبرزاده یادآوری کرد: دانش آموزان در دروسی که تحصیل می کنند به خوبی عمل می کنند اما فعالیت ها و مهارت های زندگی آموزش های لازم کامل نشده است و با مهارت ها و سبک های زندگی درست آشنایی ندارند و در جامعه نیز به مشکلاتی چون اختلافات خانوادگی که پیامد آن افزایش آمار طلاق و بیکاری مواجه خواهند شد.

وی در ادامه گفت: عدم آموزش و یا آموزش ناقص مهارت های زندگی به صورت ناهنجاری های اجتماعی وارد اجتماع میشوند و علاوه بر آسیب های اجتماعی و روانی ، هزینه های مالی زیادی را نیز به جامعه تحمیل می کنند ، دانش آموزان و مدارس می توانند با مشارکت در فعالیت های درون مدرسه و برون مدرسه ای با کسب تجربه با مهارت های مهم آشنا گردند. .

شهردار ناحیه 4 منطقه بیست تهران تصریح کرد: تعامل مدرسه و شهرداری در قدم اول به درک نوع ارتباط اداری خواهد پرداخت و در قدم دوم نوع مطالبه را نیز می آموزند.

وی با اشاره به فرآیند بازیافت گفت: شهرداری در امر آموزش بازیافت، آشنایی با آسایش روانی ، موضوعات ترافیکی و ... همواره نیازمند همکاری مدارس است و به دلیل محیط آموزشی و سن مناسب دانش آموزان بازده بیشتری را دریافت خواهیم کرد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار