معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری خبر داد:

برگزاری بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس ناحیه یک ری

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری از برگزاری بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در روز سوم آبان 96در همه مدارس این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۲۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، رحمت اله قاسمی پور ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از فرصت هایی که موجب حضور فعال و با نشاط دانش آموزان در فعالیت های پرورشی با ابعاد وسیع آن بوده و زمینه های به ظهور رساندن توانمندی های بالقوه آنان را فراهم می کند شورای دانش آموزی است که رشد و پرورش اجتماعی مبتنی بر تعالیم انسان ساز اسلام را هدف قرار داده است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت حضور دانش آموزان در برنامه های پرورشی و فعالیت های گروهی مدارس گفت: این حضور زمینه ساز ورود این قشر عظیم و تاثیر گذار در عرصه های مختلف فرهنگی اجتماعی سیاسی و اقتصادی جامعه است.

قاسمی پور تکریم شخصیت دانش آموزان، تقویت خودباوری، اعتمادبه نفس، تقویت روحیه مشارکت و ارتقای تفکر خلاق و مهارتهای زندگی را ازجمله اهداف این شوراها برشمرد و اظهار داشت: انتظار می رود با نظارت و هدایت مدیران مربیان و معلمان عزیز تمامی مراحل انتخابات، تشکیل انجمن ها و مشارکت بیشتر دانش آموزان در فعالیت های مدرسه مورد توجه قرار گرفته و زمینه تحقق اهداف شوراها با رویکرد دانش آموز محوری فراهم شود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار