خیران 75 میلیارد ریال به عرصه سلامت آذربایجان غربی کمک کردند

ارومیه (پانا)- مدیرعامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی گفت: خیران این استان از ابتدای سال جاری تاکنون 75 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های سلامت در شهرستان های مختلف استان کمک کرده اند.

کد مطلب: ۸۶۶۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
خیران 75 میلیارد ریال به عرصه سلامت آذربایجان غربی کمک کردند

علی تقی زاده افشاری مدیرعامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این مجمع در 17 شهرستان استان فعال است، افزود: تا پایان سال 1396 خیران استان 220 میلیارد ریال برای ساخت درمانگاه، خانه بهداشت و تجهیزات پزشکی و درمانی کمک کرده بودند که امسال کمک های خیران افزایش یافته است.

وی بیان کرد: ارتقای شاخص سلامت تنها بر عهده یک وزارتخانه یا دانشگاه نیست بلکه سلامت نیاز اساسی مردم است و سازمان های مردم نهاد و خیران باید در این عرصه با جدیت بیشتری باید وارد شوند تا مشکلات این حوزه رفع شود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی گفت: این کمک های خداپسندانه در راستای اجرای طرح های بهداشتی و درمانی شهرستان های مختلف استان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بدون کمک خیران، امکان اجرای گسترده طرح های بهداشتی و درمانی میسر نیست و یکی از عوامل مهم ارتقای شاخص های سلامت در استان، حضور خیران در این عرصه و کمک های آنان به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار