نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج :

ترویج اربعین حسینی ، پیش نیاز قیام امام زمان(عج) است

البرز (پانا)- آیت الله حسینی همدانی ، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در آستانه دهه ی سوم ماه صفر ، ترویج اربعین حسینی و گام نهادن در این راه را پیش نیاز قیام امام زمان(عج) عنوان نمود .

کد مطلب: ۸۶۵۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ترویج اربعین حسینی ، پیش نیاز قیام امام زمان(عج) است

آیت الله حسینی همدانی ، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر کرج گفت: امروز اربعین به مانند یک موجود زنده در حال رشد است چرا که چراغی که خدا روشن کرده با نسیمی خاموش نمی شود و در طول تاریخ همواره کربلا منبع فخر و افتخار بوده و دشمنان نیز بارها به حرم امام حسین (ع) بی احترامی و خسارت وارد کردند، اما نه تنها از قدرت این حماسه بزرگ کاسته نشد بلکه روز به روز قدرت آن افزایش یافته است .

وی اضافه کرد: اربعین آیینه ای است که حقیقت درست نهضت کربلای حسین(ع) و گفتمان سید الشهدا را برای میلیون ها نفر که با پای پیاده برای پا بوسی آستان مقدس اش رفته اند روایت کرده و این حماسه بزرگ را زنده نگه می دارد.

حسینی همدانی گفت: ترویج اربعین حسینی به عنوان پیش نیاز قیام امام زمان(عج) است و هر چه در این مسیر بیشتر و بهتر قدم برداریم زمینه ظهور امام عصر(عج) بیشتر فراهم می شود.

وی افزود : دشمنان از روی کینه و دشمنی این حماسه بزرگ جهان اسلام را سانسور کرده و خبرگزاری هایشان به گونه ای دیگر شکوه عظیم حضور محبان اهل بیت در اربعین حسینی را رسانه ای کرده اند، حماسه ای که دیدن آن لرزه بر بدن دشمنان دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای انداخته و آنها را دچار تزلزل کرده است.
وی ادامه داد: سکوت و خفقان دشمنان نشان دهنده اوج عظمت و اثر بخشی این حرکت بزرگ در دل افراد است.

امام جمعه کرج تصریح کرد : تاکنون برای 48 هزار نفر از استان البرز برای شرکت در مراسم بزرگ اربعین حسینی ویزا صادر شده و این نشان دهنده رشد کمی و کیفی اربعین حسینی با وجود هجمه های دشمنان برای کمرنگ ساختن آن بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار