مدیرکل انتقال خون استان اردبیل:

بانوان در خط اول اهدای خون هستند

اردبیل (پانا) - مدیرکل انتقال خون استان اردبیل از رشد15 درصدی اهدای خون در استان خبرداد و با بیان اینکه بانوان در خط اول اهدای خون استان هستند،گفت:اردبیل از این لحاظ جزو 10 استان اوّل کشور است.

کد مطلب: ۸۶۵۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بانوان در خط اول اهدای خون هستند

بابک رضازاده با بیان اینکه خوشبختانه از سال گذشته تاکنون با مشکل تأمین فرآورده‌های خون در استان مواجه نشده‌ایم ،گفت: در استان پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه تأمین فرآورده‌های خونی صورت گرفته و تاکنون هر مرکز درمانبی که درخواست خون کرده، نیاز آن برطرف شده است .

وی در ادامه سخنان خود به فرهنگ‌سازی در خصوص اهدای خون اشاره کرد و گفت: فعالیت های خوبی در خصوص گرایش افراد به ویژه زنان به سمت اهدای خون در استان اردبیل صورت گرفته است، بطوریکه در سالجاری میزان اهدای خون در استان بیش از 15 درصد رشد داشته و هر روز این آمار در حال افزایش است و به سمت آمارهای جهانی نزدیک می شود.

مدیرکل انتقال خون استان گفت: اردبیل در گرایش بانوان به امر خدا پسندانه اهدای خون جزء 10 استان اوّل کشور است که خود نشان از فرهنگ‌سازی مناسب در منطقه دارد.

وی خاظر نشان کرد: اداره کل انتقال خون استان به خاطر ارائه خدمات مناسب و فرهنگ سازی اهدای خون به عنوان دومین دستگاه اجرایی استان بر اساس تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی در کشور انتخاب شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار