مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان خبر داد:

آغاز طرح درجه بندی جایگاه های سوخت ویژه شش ماهه دوم سال در زاهدان

زاهدان(پانا)- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: در این طرح وضعیت سطح استانداردهای فنی، ایمنی، زیباسازی، تکریم ارباب رجوع و خدمات جانبی مورد بررسی قرار می گیرد و بر این اساس درجه جایگاه مشخص می شود.

کد مطلب: ۸۶۴۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح درجه بندی جایگاه های سوخت ویژه شش ماهه دوم سال در زاهدان

کوروش بالادست اظهار کرد: برنامه درجه بندی جایگاه های اختصاصی هر6 ماه یک نوبت انجام می شود که در این طرح وضعیت سطح استانداردهای فنی، ایمنی، زیباسازی، تکریم ارباب رجوع و خدمات جانبی مورد بررسی قرار می گیرد و بر این اساس درجه جایگاه مشخص می شود.
وی با اشاره به اینکه کارمزد هر جایگاه براساس درجه آن پرداخت می شود، افزود: در ارزیابی نیمه نخست سالجاری 43 جایگاه اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفت که از این تعداد 30 باب رتبه ممتاز، پنج باب درجه یک ، چهار باب درجه دو، 2 باب درجه سه و 2 باب درجه پایه شناخته شدند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان تصریح کرد: منطقه زاهدان یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه زاهدان، زابل، خاش، سراوان و 62 جایگاه و فروشندگی سکودار وظیفه تامین فرآورده های نفتی در شمال، مرکز و بخشی از جنوب سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار